• Anonym (snål?)

Var det här verkligen en snål present till min vän?

Min vän fyllde 27 år idag och eftersom jag var sjuk en del förra månaden så fick jag mindre i lön än jag planerat + att det var många räkningar. Jag ville ge henne en present som det låg tid och tanke bakom men som inte behövde ruinera mig helt så jag gjorde en korg med olika ätbara saker:

* Nybakade hemmagjorda baguetter

* Hemmagjord hallonsylt

* Chokladtryfflar

* 1 flaska olivolja

* 1 ask vindruvor.

Trodde att hon skulle bli  glad för det men det var inte uppskattat alls, hon menade på att jag var snål som inte hade köpt en "riktig" present. Vad tycker ni?         

• Svar på tråden Var det här verkligen en snål present till min vän?
  • Falumamman

vilken otacksam "vän". jag hade blivit jätteglad över en sån present.

Alla människor är unika, ingen är den andra lik, det finns inte två av mig, och tacka fan för det ;-P
  • emmianttila

Du är absolut inte snål! Hur trevlig och fin present som helst om du frågar mig.
    Jag hade uppskattat dina presenter mer än kanske ett sketet presentkort på någon klädesbutik.

Hemgjorda presenter gjort med kärlek och omtanke är det allra bästa!

• Kimona

Jättemysig present tycker jag.
    Hade min vän inte uppskattat presenten hade jag tagit tillbaka den och gått hem

• FruLiNi

Vilken otacksam vän du har!

Hon ska vara glad att hon blir uppvaktad överhuvudtaget.

• Ozina

Jättefin present du hade gjort, jag skulle blivit superglad om jag varit din vän =)

• Nicknov10

Men vilken fantastisk present! Hon är bara dum och otacksam. Hon borde skämmas.
    Jag håller med som någon skrev; Du får gärna bli vän med mig istället. Synd att jag nyss fyllt år...men det är ju jul snart  

• Matruskan77

Tycker det var en fin present, din vän är otacksam och bortskämd.

• requiem

Har absolut noll förståelse för så korkade människor som inte har vett nog att vara tacksamma för vad de får. Vissa människor mäter kärlek i, och värdesätter, endast materia och pengar. Det äcklar mig. *ryser*

Ps. hade blivit jätte glad för din present. Tycker det var en utmärkt idé! Ds. 

• Helle68

Håller med de övriga, jag hade också blivit jätteglad över en sådan present!

Svar på tråden Var det här verkligen en snål present till min vän?