Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
fick mail från testlagret. min beställnng skickades i fredags så stickorna borde komma idag :)
fick mail från testlagret. min beställnng skickades i fredags så stickorna borde komma idag :)
Slemtorsk: vad spännande! Tänkte faktiskt skriva det till dig, att RFSU verkar visa väldigt sent, och jag tycker något svagt synts på alla dina, inkl RFSU. Vilket test har du tänkt att ta på testdagen? Har blödningen helt försvunnit nu? Håller tummarna så hårt jag bara kan!
Plussonskan: åh vilket starkt och fint plus! Grattis!!!
Här hemma väntas det utslag på äl-testet, är dag 13 idag. Både sonen sambon och jag har legat i magsjuka i helgen så tur inte äl inträffade då. Hoppas på utslag senast ons annars kommer jag inte kunna testa på julafton.
Slemtorsk: låter väldigt lovande tycker jag! Ja starkt om du lyckas hålla dig ifrån att köpa fler tester särskilt eftersom det kan anas något på dina tester :) inte tänkt köpa från resultatet? De ska ju vara väldigt känsliga. Piggelin är det enda jag fick i mig under denna magsjuka så tycker det indikerar att du har ett rejält illamående! håller tummarna!
Coolt att vi nu är på sidan 1000 och över 10000 inlägg! När jag startade tråden hade jag inte en aning att den skulle bli så poppis!! Kul!
jag har mått kasst ett tag.. men progesteronet ger ju gravid-symptom så jag skyller på det... illamåendet kom dock först i går.... underligt....
Isglass är ju ganska mycket socker i, är ju istort sett saft Men måste få något i magen så det får bli en piggelin....
Den numera torra kladdkakan från i går känns också lockande... hade den varit kladdig hade jag aldrig fixat den ha ha...jag pratar ju mat som en gravid iaf...alltid något