• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

norrköpingsbo skrev 2011-12-12 14:03:52 följande:
    ja det gör ju det.. jag har barn sen tidigare men jag har aldrig haft nån blödning när jag varit gravid..
    ska se om jag kan få tag på dom imorgon och se vad dom säger.. 
    det är ju så olika från grav till grav... man jämför ju alltid med det går inte att göra det egentligen.

Testa annars ett digitalt test, då får du ju verkligen svart på vitt
  • norrköpingsbo
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 14:06:37 följande:
    det är ju så olika från grav till grav... man jämför ju alltid med det går inte att göra det egentligen.

Testa annars ett digitalt test, då får du ju verkligen svart på vitt
    ja det är ju så.. jag vet att man inte ska jämföra men man kan inte låta bli.. har
    hört att det är rätt vanligt med blödningar när är gravid..
    Jag tog ett digitalt igår,men det måste vart fel på det testet...
    först stod det inte gravid,sen skifta det till gravid 3+  och sen blev
    hela testet tomt.. 
  • slemtorsk i din bralla
    norrköpingsbo skrev 2011-12-12 14:09:49 följande:
    ja det är ju så.. jag vet att man inte ska jämföra men man kan inte låta bli.. har
    hört att det är rätt vanligt med blödningar när är gravid..
    Jag tog ett digitalt igår,men det måste vart fel på det testet...
    först stod det inte gravid,sen skifta det till gravid 3+  och sen blev
    hela testet tomt.. 
    hmm.... pillade du nåt på rutan eller på kanten när det skiftade??

Annars låter det ju mysko...gå in på apoteket och reklamera..jag vet att många testtillverkare är väldigt tillmötesgående men just clearblue måste man ringa till och krångla...eller köp ett nytt...Jag tror nästan säkert att du är gravid..
  • MissMollis

Slemtorsk -måste bara säga nåt =) Det är ju så in i bomben spännande med din "resa" o jag håller alla mina tummar o tår.

Kommer sitta på nålar fram till din testdag nu o vet att vi är många här som hoppas för er så man kan ju hoppas på att all positiv energi gör sitt.

Känner på mig att det kommer gå bra för dig nu iaf  {#emotions_dlg.flower}

• slemtorsk i din bralla
    MissMollis skrev 2011-12-12 14:13:55 följande:
    Slemtorsk -måste bara säga nåt =) Det är ju så in i bomben spännande med din "resa" o jag håller alla mina tummar o tår.

Kommer sitta på nålar fram till din testdag nu o vet att vi är många här som hoppas för er så man kan ju hoppas på att all positiv energi gör sitt.

Känner på mig att det kommer gå bra för dig nu iaf  {#emotions_dlg.flower}
    alltid kul när man kan roa någon.. har ju drömt om att bli uppmärksammad författare.... ha ha...

Min sambo/blivande man sa förresten något kul i helgen.. OM vi blir gravida skulle han registrera sig här på FL som "slemmis man"... men jag föreslog att eftersom jag heter "slemtorsk i din bralla" kunde väl han heta "Slemtorsk under din kjol" men han gick inte riktigt med på det ha ha ha
  • norrköpingsbo
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 14:12:55 följande:
    hmm.... pillade du nåt på rutan eller på kanten när det skiftade??

Annars låter det ju mysko...gå in på apoteket och reklamera..jag vet att många testtillverkare är väldigt tillmötesgående men just clearblue måste man ringa till och krångla...eller köp ett nytt...Jag tror nästan säkert att du är gravid..
    nej jag rörde den inte alls.. ja det är jättekonstigt..
    vad ska jag säga då inne på apoteket där jag köpte testet?
    kan dom se om det var nåt fel?
  • slemtorsk i din bralla
    norrköpingsbo skrev 2011-12-12 14:15:58 följande:
    nej jag rörde den inte alls.. ja det är jättekonstigt..
    vad ska jag säga då inne på apoteket där jag köpte testet?
    kan dom se om det var nåt fel?
    nää de kan väl inte se något men säg att du följde instruktionerna och att det skiftade mellan positivt och blankt.. för det ska ju stå "INTE GRAVID" om du inte är det...

säg att du vill reklamera det..är inte säkert att de går med på det men jag tycker det verkar väldigt fel och att du ska ha rätt till ett nytt
  • MissMollis
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 14:15:44 följande:
    alltid kul när man kan roa någon.. har ju drömt om att bli uppmärksammad författare.... ha ha...

Min sambo/blivande man sa förresten något kul i helgen.. OM vi blir gravida skulle han registrera sig här på FL som "slemmis man"... men jag föreslog att eftersom jag heter "slemtorsk i din bralla" kunde väl han heta "Slemtorsk under din kjol" men han gick inte riktigt med på det ha ha ha

Hahaha ja du det ser jag fram emot, ni kommer göra succe som herr o fru slemmis el nåt ;P

Men det är en order att du måste forts med dina härliga inlägg, det sprider bra vibbar o ger många goda skratt :D
  • Olfino

Norrköpingsbo... jag hade också en blödning/mens för 2veckor sedan (12dagar efterÄL) men i går när jag skulle tasta ÄL test så tog jag att gravtest också, vilket visade väldigt svagt men plus? Tidigt missfall, eftersom det är så svagt? Vad tror ni??

• norrköpingsbo
    Olfino skrev 2011-12-12 14:24:12 följande:
    Norrköpingsbo... jag hade också en blödning/mens för 2veckor sedan (12dagar efterÄL) men i går när jag skulle tasta ÄL test så tog jag att gravtest också, vilket visade väldigt svagt men plus? Tidigt missfall, eftersom det är så svagt? Vad tror ni??
    ja du.. det finns ju dom som säger att du kan blöda lite i graviditeten.. jag
    har aldrig varit med om det men man vet ju aldrig..
    har du nån bild på testet?
    vad tror du om min bild? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester