• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är nog inte hemma före sex...men jag gar nog inte in på datorn i kväll iaf...

• Hoppas 2012
    JennyOhlsson skrev 2011-12-13 10:46:33 följande:
    Grattis till alla plus

själv fick man missfall nu i helgen...
    började ordentligt på jobbet i fredags..
    blödningen börjar avta nu så jag hoppas kroppen återhämtar sig snart igen...
    Nej gumman! Rynkar på näsan
    Hoppas du blir väl omhändertagen nu!
    Stor kram
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-13 16:00:52 följande:
    Är nog inte hemma före sex...men jag gar nog inte in på datorn i kväll iaf...
    va???? vrf???hur ska VI hålla oss
  • slemtorsk i din bralla

Pumann....om det blir positivt kan jag nog int hålla mig från er....tänkte ta testet nu, på stationen....men här står civilsnutar o passar på toa...ngn kriminell har tydligen låst in sig....ha ha

• lillabambi

Testexperter kan ni hjälpa mig?! Är på bim alt bim + 2 och testade idag men fick alltså bara upp ett streck :( hade varit på toa 1,5 timme innan... alltså inte morgon urin spelar de nå roll?

• sweasmamma

en fråga  ,hade ju den konstiga mensen ,tog ett test idag som visade ett ljust plus..nu när tiden är ute ser man liksom något.. kanske en skugga bakom minuset,brett men mkt mkt svagt !!!OM jag hade vatt gravid hade det väl visat STARKT nu!?? eller? ska lägga upp bild

• Bellatrixx
    sweasmamma skrev 2011-12-13 17:55:39 följande:
    bara jag som ser?? KAN ha blivit knäpp=)

Är inte det där ett svagt plus?? Det ser ut som det iaf, gud vad spännande! Skrattande
    Hoppas mina ögon ser rätt, fniss 
  • sweasmamma
    Bellatrixx skrev 2011-12-13 18:11:56 följande:
    Är inte det där ett svagt plus?? Det ser ut som det iaf, gud vad spännande! Skrattande
    Hoppas mina ögon ser rätt, fniss 
    ååhhh guuud jag vet inte!!!!!! =) men borde det inte vatt superstarkt?? jag är på bim+4 och har haft "mens" fast mer ljusrött-rosa och bruna slemmiga flytningar typ 
  • Jennika81

Dum fråga kanske, men beror inte det på testet? det verkar ju vara jättestor skillnad mellan olika märken. Har själv tagit ett i dag på BIM med mini-pris test och det är ett väldigt svagt plus.....om jag inte inbillar mig

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester