• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nu dyker det upp ett rosa svagt sträck igen när jag håller testet mot lampan igen från det testet jag tog imorses men om testet inte visar sträck inom tiden är det ju igentligen inte gilltligt

• Sweetii

Ja har precis tagit ett test, och de ser lovande ut faktiskt, ser ut som att jag ser ett sträck!
    Kan slänga upp bild..

Men tror ni det är positivt eller är det ett spöktest?

• alexander2011
    Sweetii skrev 2011-12-13 12:04:49 följande:
    Ja har precis tagit ett test, och de ser lovande ut faktiskt, ser ut som att jag ser ett sträck!
    Kan slänga upp bild..

ja gör detSolig
  • Aint Your Fairytale
    Sweetii skrev 2011-12-13 11:28:41 följande:

sträcket va ju jätte svagt de första 10 minuterna, sedan när de gått en timme gick ja dit.. och då va de plötsligt starkt.. har nyss tagit ett till så det märks å se :)

Okej på så vis...
    ~ Alice 5/2 ~ www.thecharmedone.blogg.se
  • Aint Your Fairytale
    alexander2011 skrev 2011-12-13 11:43:02 följande:
    nej då skrev jag fel. asså jag menade att det skulle vara konstigt om jag plusade tidigt nu när jag sist plusade på bim+12
    Okej, hehe. Då är jag med. Glad
    ~ Alice 5/2 ~ www.thecharmedone.blogg.se
  • lillabambi
    Sweetii skrev 2011-12-13 12:04:49 följande:

Kan slänga upp bild..

Har du testat nått innan och fått - eller bara testat nu?
  • kanske 4a
    JennyOhlsson skrev 2011-12-13 10:46:33 följande:
    Grattis till alla plus

själv fick man missfall nu i helgen...
    började ordentligt på jobbet i fredags..
    blödningen börjar avta nu så jag hoppas kroppen återhämtar sig snart igen...

Tråkigt att höra Jenny, jag hade det på känn men jag hoppades ju att jag hade fel.

kram!  
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sweasmamma

JennyOhlsson.. såå jag har tänkt på dig !! stooor kram till dig !!!

Carmat!Visst är där streck !!woohoooo 

• slemtorsk i din bralla

På väg hem....med två nya tester i en påse...kom på för en timma sen att jag bara ätit två kanelbullar på hela dagen.:..och att jag inte kissat sen 4.30 i morse....är nog inte gravid när man kan hålla sig så länge....ha ha... Jag är saker på att testerna kommer visa negativt ändå...

• Skrutt 83

Carmat: såg tyvärr inget på dagens test.. Har du bild på hur det ser ut nu? När du håller det mot lampan?

Jenny: beklagar verkligen..

Slemtorsk: åh vad spännande! Väntar spänt på uppdatering, när är du hemma?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester