• Sweetii

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har jag äntligen plussat?
  • Aint Your Fairytale
    LitenEmma91 skrev 2011-12-13 00:21:13 följande:

det är mer rosa IRL :S
    Det där strecket syns ju väldigt bra.... Grattis. Glad
    ~ Alice 5/2 ~ www.thecharmedone.blogg.se
  • Aint Your Fairytale
    alexander2011 skrev 2011-12-13 10:45:58 följande:
    ok ahh jag får hoppas dte är så. såhär ser det ut när jag lägger ihop dom
    Vänta tills du är runt BIM, det är lite väl tidigt att testa nästan 1v innan... HCG-hormonerna kanske inte har hunnit bli tillräckligt höga än ifall du skulle vara gravid.
  • Aint Your Fairytale
    JennyOhlsson skrev 2011-12-13 10:46:33 följande:
    Grattis till alla plus

själv fick man missfall nu i helgen...
    började ordentligt på jobbet i fredags..
    blödningen börjar avta nu så jag hoppas kroppen återhämtar sig snart igen...
    Beklagar... Så tråkigt för dig. Rynkar på näsan
  • alexander2011
    Aint Your Fairytale skrev 2011-12-13 11:01:59 följande:
    Vänta tills du är runt BIM, det är lite väl tidigt att testa nästan 1v innan... HCG-hormonerna kanske inte har hunnit bli tillräckligt höga än ifall du skulle vara gravid.

funderar ev på att köpa en digital nästa vecka o se, jo jag vet att det är väldigt tidigt
  • Aint Your Fairytale
    alexander2011 skrev 2011-12-13 11:11:31 följande:
    funderar ev på att köpa en digital nästa vecka o se, jo jag vet att det är väldigt tidigt
    Du får göra det... Glad Det är ju så lätt att man blir besviken på alla negativa tester när man testar för tidigt och kanske är gravid ändå.

När jag var gravid med lilltjejen förra året så testade jag efter 4v och 5 dagar, men eftersom jag har längre menscykler och baserat på rutin-UL:et så var jag bara ca. 3-3,5v gången. Förvånad Så det första testet syntes inte ens på bild och knappt med blotta ögat IRL. Hade jag vetat att det var såå tidigt så hade jag ju väntat lite, hehe. Solig
  • ALLIEVERDO

Hej, hur fungerar det med spöktecken? Jag har bim på fredag. Å testade igår och idag. Tittar man vanligt ser man knappt nåt. Kollar man närmare så ser man ett jätte jättesvagt streck. Å när på dagen e det bäst testa?man o

• Aint Your Fairytale
    ALLIEVERDO skrev 2011-12-13 11:17:29 följande:
    Hej, hur fungerar det med spöktecken? Jag har bim på fredag. Å testade igår och idag. Tittar man vanligt ser man knappt nåt. Kollar man närmare så ser man ett jätte jättesvagt streck. Å när på dagen e det bäst testa?man o
    Morgonurinen är bäst att använda...

Spökstreck har jag nog aldrig fått så det har jag inga erfarenheter om tyvärr.

Vänta några dagar till och testa då. Glad
  • Aint Your Fairytale
    Aint Your Fairytale skrev 2011-12-13 11:16:44 följande:
    Du får göra det... Glad Det är ju så lätt att man blir besviken på alla negativa tester när man testar för tidigt och kanske är gravid ändå.

När jag var gravid med lilltjejen förra året så testade jag efter 4v och 5 dagar, men eftersom jag har längre menscykler och baserat på rutin-UL:et så var jag bara ca. 3-3,5v gången. Förvånad Så det första testet syntes inte ens på bild och knappt med blotta ögat IRL. Hade jag vetat att det var såå tidigt så hade jag ju väntat lite, hehe. Solig
    Kom på att jag inte ens var 3,5v gången utan bara runt 3v gången...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester