• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Testnarkoman? Neee :-P

• norrköpingsbo

pos?  konstig inställning på kameran,men ser likadant ut irl.. vad tror ni?

• Skrutt 83

Pumann: jag ser allt ett svagt svagt streck! Men du eftersom du har kort cykel så är du kanske inte så många dagar efter äl trots du gått över bim. Hur lång luteralfas har du? För om du har tex 11 dagar så är ju din bim som bim-3 enl en standard cykel så då är det kanske inte så konstigt att det inte är starkare? Men det syntes inom tiden och vid genomlysning? När jag fått spök på CB så har de inte synts när testet torkat och inte heller när jag genomlyst det. Kan ha synts tydligt efter ca 1 h när färgen som vandrar en andra gång men sen försvunnit igen, som på bilderna jag la upp sist. Hoppas det är början på tidigt plus!! Håller tummarna!

Carmat: där syns ju absolut ett streck och eftersom du även såg nåt inom tiden låter det ju lovande! Väntar med spänning på nya testet!

Slemtorsk: hur går det?!?!

• Aint Your Fairytale
    norrköpingsbo skrev 2011-12-13 18:58:27 följande:

Hos mig ser det positivt ut. Glad
    ~ Alice 5/2 ~ www.thecharmedone.blogg.se
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-13 18:35:32 följande:

testet från imorses i ljuset
    jag ser jag ser jag ser =)
  • sweasmamma

jag har ju kort cykel,strecket syntes mer irl och direkt,sen svagare,bilden är tagen efter ca 40 min... men nu fick jag ju pos på äl test så jag hade äl dag 11 typ...men jag vet inte!!!jag har grym huvudvärk och mått illa i 5 dagar och svinkonstig mens... men jag köper ett digitalt och kollar imorgon .. detta är ju taget 30 min efter jag kissat en gång plus druckit en del 

• norrköpingsbo

Hihi :). Skulle va så kul om det är så..

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-13 19:47:42 följande:
    Tveklöst negativt....inte ens en skugga.
    Skrikandes men... ja ja du har2 dagar kvar innan officiell testdag 
  • sweasmamma
    norrköpingsbo skrev 2011-12-13 18:58:27 följande:

ja det är plus 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester