• Jennika81

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det var inte menat att det skulle vara en lessen gubbe... jag tycker det ser ut som ett svagt plus!

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-13 15:24:55 följande:
    JennyOhlsson.. såå jag har tänkt på dig !! stooor kram till dig !!!

Carmat!Visst är där streck !!woohoooo 
    ska ta ett test imorgon o se om det ä starkare :) fann  vad spännande jag tror jag spricker snart!!!!
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-13 15:53:32 följande:
    Carmat: såg tyvärr inget på dagens test.. Har du bild på hur det ser ut nu? När du håller det mot lampan?

Jenny: beklagar verkligen..

Slemtorsk: åh vad spännande! Väntar spänt på uppdatering, när är du hemma?
    ja vänta lite så ska jag se om jag kan fixa det
  • Bellatrixx
    sweasmamma skrev 2011-12-13 18:19:01 följande:
    ååhhh guuud jag vet inte!!!!!! =) men borde det inte vatt superstarkt?? jag är på bim+4 och har haft "mens" fast mer ljusrött-rosa och bruna slemmiga flytningar typ 
    Min kompis hade ett sånt där svagt test och hon tog ett digitalt någon dag efter som visade positivt, så visst kan det vara ett svagt positivt, ser ut så iaf! Ta ett nytt test imorgon om du har något? Skrattande Hoppas hoppas!! 
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-13 16:29:51 följande:
    Pumann....om det blir positivt kan jag nog int hålla mig från er....tänkte ta testet nu, på stationen....men här står civilsnutar o passar på toa...ngn kriminell har tydligen låst in sig....ha ha

hahaha XD uppdatera sen när du gjort testetSolig
  • Aint Your Fairytale
    alexander2011 skrev 2011-12-13 18:35:32 följande:

testet från imorses i ljuset
    Det ser positivt ut... Glad
    ~ Alice 5/2 ~ www.thecharmedone.blogg.se
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-13 18:19:01 följande:
    ååhhh guuud jag vet inte!!!!!! =) men borde det inte vatt superstarkt?? jag är på bim+4 och har haft "mens" fast mer ljusrött-rosa och bruna slemmiga flytningar typ 

det är inte säkert, ta ett test om några dagar igen..åh vad spännande. anar mig nått
  • alexander2011
    Aint Your Fairytale skrev 2011-12-13 18:37:03 följande:
    Det ser positivt ut... Glad

men det syndes inte mer 'n kanske en skuga inom tiden men inte färg..sen efter tiden så syns detta :S tog ett nu på kvällen. väntar o ska se hur den ser ut snart
  • Aint Your Fairytale
    alexander2011 skrev 2011-12-13 18:38:53 följande:
    men det syndes inte mer 'n kanske en skuga inom tiden men inte färg..sen efter tiden så syns detta :S tog ett nu på kvällen. väntar o ska se hur den ser ut snart

Jag tror att det ibland tar lite längre tid innan det syns något än vad som står.

~ Alice 5/2 ~ www.thecharmedone.blogg.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester