• Odetta

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anime: skickat

• Delilah

Behöver er hjälp :)
    Jag har inte tolkat detta test som positivt, men nu har jag fått likadant 2 gånger och undrar om någon varit med om liknande? Testet är en aning redigerat, linjen är vit/grå vilket den ju inte ska vara men mycket tydlig!

Testat med kvällsurin bim-2.
    Vad tror ni?
  • Kaosmamma

Här kommer Odd´s tester:

Gjorde om en av bilderna där jag tycker det syns bäst:

Det är brett och fint odd även om det är svagt! Hoppas det verkligen är goda nyheter på väg!
    http://blogg.mama.nu/ceciliasvensson/
  • NämenHej

Delilah,ser tyvärr bara ett vitt streck :-/

odd,ja det är svagt men ser strecket hoppas morgonens är starkare  

• Odetta

Men det är ju så svagt...räknas det som positivt?

Och tycker ni testen har blivit tydligare om man jämför måndagens, gårdagens och dagens?

• Kaosmamma

Odd: ja aningens starkare kanske... Jag fick ju svaga men tydliga plus i juli, men blev tidigt mf tyvärr :( och plussade även 2 dagar när jag blödde. Sen testade jag inget mer. Det stegrades aldrig. Hoppas verkligen inte så är fallet här, utan att det ökas och ser dit ut! Blev Dick gravid direkt efter tidigt mf.,

• NämenHej

liten leonie;det är ett fint plus är det rosa?svårt att se.

• Delilah
    NämenHej skrev 2011-12-16 21:45:45 följande:
    Delilah,ser tyvärr bara ett vitt streck :-/

odd,ja det är svagt men ser strecket hoppas morgonens är starkare  
    Det var ju det vita strecket jag syftade på :) Jag vet att det ska vara rosa om det ska räknas som positivt, men varför får jag dessa vita/gråa streck? De är mycket tydligare i verkligheten... ska själva teststrecket synas även om det är neg?
  • Delilah
    Liten Léonie skrev 2011-12-16 21:46:19 följande:
    Experterna vad säger ni???

Jag ser minsann ett streck.. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester