• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

NämenHej skrev 2011-12-16 21:20:09 följande:
    mickan; ser tyvärr inget :-/

ebba och carmat85,ser era fina streck,GRATTIS

vågar tyvärr inte ta åt mig nått grattis än förens jag ev får ett starkare sträck. alla tester är jätte mysko :S
  • Ebba08
    Delilah skrev 2011-12-16 21:51:58 följande:
    Det var ju det vita strecket jag syftade på :) Jag vet att det ska vara rosa om det ska räknas som positivt, men varför får jag dessa vita/gråa streck? De är mycket tydligare i verkligheten... ska själva teststrecket synas även om det är neg?
    Du har för mycket urin, det är därför. Som du kan se så är hela testrutan rosa/röd = för mkt urin har sugits upp. Antingen har stickan varit i urinen för länge eller så har du gott över MAX-strecket. När det blir så mkt rött över hela testrutan så blir det ett vitt/grått streck där då det är negativt/ej är positivt. Allt färgas utom strecket.
  • alexander2011

Liten Léonie: visst är det nått där men det ser grått ut eller är det med färg?

• Delilah
    Ebba08 skrev 2011-12-16 23:05:01 följande:
    Du har för mycket urin, det är därför. Som du kan se så är hela testrutan rosa/röd = för mkt urin har sugits upp. Antingen har stickan varit i urinen för länge eller så har du gott över MAX-strecket. När det blir så mkt rött över hela testrutan så blir det ett vitt/grått streck där då det är negativt/ej är positivt. Allt färgas utom strecket.
    Aha, kanske väntat för länge då... brukar hålla några sek extra när jag inte testar med morgonurin... (Dock ser testet inte alls färgat ut i verkligheten, den är nån skugga som gör att testet blivit mörkt i mitten på bilden.. ) humm...

Tack för svaret i alla fall, nu vet jag ju vart felet ligger... ;)
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-17 00:12:29 följande:
    Carmat85: Villken sida ligger ditt gravtest??? Nyfiken jhu =)

den från imorses? 1052 :)
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2011-12-17 00:21:05 följande:
    den från imorses? 1052 :)
    Håller forstatt tro på  att de en bebis =)
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-17 00:27:14 följande:
    Håller forstatt tro på  att de en bebis =)

tack jag pendlar från nej till kanske hela tiden så jag vet inte alls. lägger in ett testbild sen imorgon bitti
  • LitenEmma91

Nää, testen visade fel, weird att det kan bli så tydliga streck inom testtiden och sen är det inte ens nått...
    BIM om 1,5 vecka typ, kommer tillbaka med fler test då, från ett annat märke!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester