• sofia gbg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-16 21:46:19 följande:
    Experterna vad säger ni???

Jag ser n ågot allt :) ser ut att vara rosa med! Ta ett nytt i morgon bitti o lägg in :)
  • NämenHej
    Delilah skrev 2011-12-16 21:51:58 följande:
    Det var ju det vita strecket jag syftade på :) Jag vet att det ska vara rosa om det ska räknas som positivt, men varför får jag dessa vita/gråa streck? De är mycket tydligare i verkligheten... ska själva teststrecket synas även om det är neg?
    ibland gör det det,vet inte varför.hur många tester har det visat så på?
  • Odetta

Anime: det är det jag är rädd för, att det blir tidigt mf igen

Det här är min första riktiga cykel sedan V kom och det här är en hoppsan. Känner mig jätte stressad just nu för vi får dem bara att fastna ordentligt om jag äter medicin och det har jag ju inte gjort nu...fan, nu hoppas jag ju att det fastnar ordentligt för NÅGOT är där ju.

Visst räknas dagens test som positivt? Ska jag prata med min man nu att vårt slarv blev nått? Åh....hoppas det inte slutar som alla våra mf...8 ggr har vi varit gravida och 2 barn har vi fått

• Liten Léonie

Jag vågar inte tro det såklart så det blir nytt imorgon... Är alldeles för tidigt innan BIM men å andra sidan vad skulle det annars va på testet!

• Kaosmamma

Odd: tycker du kan prata med honom, särskilt med er historik... Så får vi hoppas att det blir succé detta! Annars kanske det är dags att börja ta medicin igen? Kram

• NämenHej

odd,fy vilken otur ni har haft,hoppas det är starkare imorgon.

• Delilah
    NämenHej skrev 2011-12-16 21:55:32 följande:
    ibland gör det det,vet inte varför.hur många tester har det visat så på?
    har flera gånger förut sett svaga "markeringar" där testresultatet ska synas, men de senaste 2 gångerna har de varit jättetydliga!
  • NämenHej

odd,men typiskt,men spara urin på morran imorgon å rusa te affären

delilah,hmm knepigt.de två sista är det idag och vilken mer dag?nyligen?  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester