• Stinis83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

V79, prova att inte kissa så länge på testerna, kissa så länge som det står att man ska göra så ska du se att det går bättre. Är du förbi BIM nu så borde det inte ha någon betydelse att du dricker mycket, men det är min gissning. Jag fick ett jättestarkt plus på BIM+1 efter att ha druckit en del vatten och kissat bara 1 timme innan :) Håller tummarna!

• NämenHej

Här är morgonens test,syns nått?

• NämenHej

denna tog jag inatt,men jag tycker strecket är lite väl åt höger eller?

• Lövet22

Nämen hej. Jag ser inte i något av testen

• Skrutt 83

Skatan: jag ser något men svårt att avgöra färg. Håller tummarna!

Nämenhej: tyvärr ser jag inget på morgonens tester.

Carmat: vad visade morgonens test? Håller tummarna!

• Emerenthia

Hej på er allihopa! 

Fattar inte hur ni lyckas få så bra bilder, jag lyckas inte alls tycker jag. Igårkväll testade jag mig och fick ett riktigt svagt plus. Svagt men tydligt, för mannen såg det också ordentligt. Men sen när jag skulle kika på det efter en timme var det nästan helt borta, har det hänt er?

Försökte knäppa en bild på testet fem minuter efter att jag kissat på det och då såg det ut såhär(Syndes bättre IRL):

• alexander2011
    NämenHej skrev 2011-12-17 08:28:47 följande:
    Här är morgonens test,syns nått?

ser tyvärr ingeting :S
  • alexander2011
    NämenHej skrev 2011-12-17 08:32:10 följande:
    denna tog jag inatt,men jag tycker strecket är lite väl åt höger eller?

är det färgrester eller sträcket :S dom testerna är fruktansvärt svåra o se på för rutorna är så små :( tatt isär det?
  • NämenHej

hmm knepigt,kan ni se ngt på gårdagens då? det är knepigt att det var igår men inte idag.

ser ett svagt blått streck där

Emerenthia skrev 2011-12-17 08:45:56 följande:
    Hej på er allihopa! 

Fattar inte hur ni lyckas få så bra bilder, jag lyckas inte alls tycker jag. Igårkväll testade jag mig och fick ett riktigt svagt plus. Svagt men tydligt, för mannen såg det också ordentligt. Men sen när jag skulle kika på det efter en timme var det nästan helt borta, har det hänt er?

Försökte knäppa en bild på testet fem minuter efter att jag kissat på det och då såg det ut såhär(Syndes bättre IRL):

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester