• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2011-12-17 08:45:40 följande:
    Skatan: jag ser något men svårt att avgöra färg. Håller tummarna!

Nämenhej: tyvärr ser jag inget på morgonens tester.

Carmat: vad visade morgonens test? Håller tummarna!

har inte gjort testet än. var uppe så sen t inatt :( till 1-2 nån gång så jag försöker hålla mig så länge jag kan men nu trycker det på ahaha. kommer snart ta testet. som fördrivningetid medans pojekn o min karl sover slängde jag i en hårfärg :)
  • babymarie

Kan det verkligen vara sant?? Positivt?

Oj, bilden blev visst på fel håll ;) men hoppas ni ser ändå!
  • alexander2011
    babymarie skrev 2011-12-17 08:58:48 följande:
    Kan det verkligen vara sant?? Positivt?

Oj, bilden blev visst på fel håll ;) men hoppas ni ser ändå!
    lutar åt det hållet ja om än väldigt svagt Solig
  • alexander2011
    Emerenthia skrev 2011-12-17 08:45:56 följande:
    Hej på er allihopa! 

Fattar inte hur ni lyckas få så bra bilder, jag lyckas inte alls tycker jag. Igårkväll testade jag mig och fick ett riktigt svagt plus. Svagt men tydligt, för mannen såg det också ordentligt. Men sen när jag skulle kika på det efter en timme var det nästan helt borta, har det hänt er?

Försökte knäppa en bild på testet fem minuter efter att jag kissat på det och då såg det ut såhär(Syndes bättre IRL):

svårt o se då bilden är så liten men vist syns det nått, ja det var verkligen knepigt :( bim?
  • NämenHej
    alexander2011 skrev 2011-12-17 08:55:51 följande:

är det färgrester eller sträcket :S dom testerna är fruktansvärt svåra o se på för rutorna är så små :( tatt isär det?
    det undrar jag också.jag kan ta isär och se hur det ser ut då.

ta ett test nuuu då

babymarie,ja det där är klart pos     
  • Emerenthia
    alexander2011 skrev 2011-12-17 09:00:55 följande:
    svårt o se då bilden är så liten men vist syns det nått, ja det var verkligen knepigt :( bim?
    Om fyra dagar... Jag är ju testnarkoman...

• Skrutt 83

Emerenthia: ser något där! Ser lovande ut, det är väldigt vanligt att plusset bleks efter ett tag och då blir starkare i ena kanten. Men är det brett och synligt inom testtiden så är det nog positivt! Håller tummarna att du snart har ett tydligt plus!

• Skrutt 83

Babymarie: absolut positivt!! Stort grattis! :)

Carmat: väntar med spänning! Hoppas och tror på något starkare idag.

• alexander2011
    Emerenthia skrev 2011-12-17 09:03:39 följande:
    Om fyra dagar... Jag är ju testnarkoman...

här har du en till hahaha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester