• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kram bebisvaggaGråter

• lilaemma
    Liten Léonie skrev 2011-12-16 21:46:19 följande:
    Experterna vad säger ni???

Säger: Håll i andra änden av testet. ;) Strecket ser smalt ur och så undrar jag om bilden är trixad med? Färgrester i kanten eller efter tiden? lite skeptisk tyvärr, fått allt för många konstiga test...
  • Freja0811
    alexander2011 skrev 2011-12-16 23:03:24 följande:
    vågar tyvärr inte ta åt mig nått grattis än förens jag ev får ett starkare sträck. alla tester är jätte mysko :S
    alla mina tester är mysko? Jag har iof inte räknat med ett plus än är på bim-4 eller -5.
  • V79

Jag har några frågor om cb gravtest. Fick ytterst svagt + på bim -4 ocg det var blått steck, började blöda på bim-3 och blöde ca 3 dagar. Gjorde ett RFSU test bim-2 som även det var ytterstsvagt med absolut rosa. Men testade med cb på den aktuella bim dagen och direkt medan urinet sög upp genom Stickan syntes ett plus men inom ca 3-4 min var plusset borta och det var väldigt blått runt omkring kanten på testrutan, jag blev jätteledsen. Men fick rådet att göra ett nytt test vilket jag gjorde på bim+3 och även denna gång kom ett plus men lite starkare från början och började ljusna efter ca 3-4 min men efter ca 25-30 min syns knappt strecket alls:( jag såg även en massa färgrester runt testrutan denna gång också så jag plockade isär testet och undersökte det mer noga. Det var vattnig Färg runt hela test rutan i kanterna och plusset syntes tydligare utan för Stickan men dum som jag var så torkade jag av den innan jag fotade för att kolla färgen... Kan det vara så testet skulle ha varit tydligare ifall jag kissat mindre på testet? Kissade säkert tio-15 sekunder, tänkte om det kan bli utkladdat med för mycket urin spec med tanke på att det var blöt blåfärg runt testrutans kanter. Eller kan det visa falst positivt ifall man kissar för mycket på testet? Jag vet att jag dricker mycket vatten så att det kan bidra till att plusset blir svagare, dricker även mycket under natten:( Vad tror ni kan det vara pluss eller ska jag inse att det är neg eller Mf? Tyvärr kan jag inte lägga in bild då jag inte har tillgång till dator:(

• alexander2011
    Skatan02 skrev 2011-12-17 01:39:57 följande:

svårt det där, visst ser jah nått...åhhh hoppas:)
  • alexander2011

NNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUU får ni VAKNASolig

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester