• Marina M

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 Jag tycker att jag ser ett svagt streck där... Grattis om det är sant!!!!
    Själv har jag med en bild, kan inte riktigt tro att det är sant, men är det någon mer som ser två streck på denna dåliga bild???

• Gummsan

Varför kom inte all text med?
    Carmat och Pumann: håller tummarna så hårt jag kan! Detta är ju jätte spännande!!

• Jennie83
    Marina M skrev 2011-12-20 10:22:39 följande:
    Jennie83 Jag tycker att jag ser ett svagt streck där... Grattis om det är sant!!!!
    Själv har jag med en bild, kan inte riktigt tro att det är sant, men är det någon mer som ser två streck på denna dåliga bild???

De e carmats bild jag fifflat med =)

Men jag säger GRATTIS till dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 starkt +
  • Marina M
    Gummsan skrev 2011-12-20 10:23:15 följande:
    Marina m Grattis!!!
    Tack! Jag håller alla tummar jag kan att detta är sant nu... Jag har blivit så besviken innan med bara ett streck på alla andra, kan knappt tro detta, så jag var tvungen att ha expert ögon...
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2011-12-20 10:24:08 följande:
    Sista mensens första dag var den 1a älstegring 10e borde vara bim 28 någonstans?
    ja, då e de ju 9 dagar kvar till bim,  fortsätter o hålla tummarna!!!!
  • Marina M

Gummsan: Jag tog mina äl test på dagen, och tror att det funkade denna gången... Men tror att det är mycket som ska spela in för att bli gravid tyvärr.. Vi har försökt i 1 och ett halvt år... Nu kommer det extra strecket..
    Men jag håller tummarna för dig!!!!!!!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester