• Stinis83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pumann, det låter ändå lovande tycker jag, jag fortsätter sitta på nålar :) Nu får du inte kissa mer innan det är dags att ta test!

Hur långt över BIM är du? Ursäkta mitt "minne"...  

• sweasmamma

NEJ jag ska inte kissa, och kaffet ställer jag åt sidan =) 

som sagt ,blått streck isärplckat och på avstånd ser man tydligt ett plus men trots att det va såå utspett borde det visa starkare liksom.... hmmmm

2 spök på raken på cb och jag blir vansinnig =) ha ha 

• Freja0811
    Freja0811 skrev 2011-12-20 13:17:55 följande:

Gårdagens test:

Kanske ska lägga in bilderna med. :P

Och dagens: Så gårdagens måste vara fel. :(

• Skrutt 83

Blygaste: ser tyvärr ingenting. När är bim?

Pumann: låter väldigt lovande att det inte bara är tunt utan bred skugga. När jag plussade nu i augusti så blev det ett svagt plus men det bleknade sen bort men fick ju gravid på digitalt. En kompis bleknade också men fick då ett tydligare blått smalt i kanten när tiden gick ut och det andra syntes knappt. Hoppas så att du får fint +!

• sweasmamma

varit hemma och fotat . lägger snart in 

jag är alltså 1 vecka över bim!!!! men denna bm sa att många plussar svagt tills bim+14 

• sweasmamma
    Blygaste skrev 2011-12-20 13:10:25 följande:
    Hej alla! Köpte mig ett CB imorse och testade. Någon som ser något? :P Trixade lite med det. Blir tokig..Ömma bröst och svullen som bara den. Vad tror ni? :)

ser något jätte jättesvagt !!!
  • Blygaste
    Skrutt 83 skrev 2011-12-20 13:19:18 följande:
    Blygaste: ser tyvärr ingenting. När är bim?
    Det är det som är grejen.. Slutade med nuvaring i Juli. Fick "ringmensen" men satte inte i en ny ring efter det som man ska. Sen 5 veckor senare fick jag mens och tänkte då:" Vad bra att den kommer igång så fort igen" Men sedan dess har jag inte fått någon mer mens! Jätteskumt! Så jag vet inte när BIM är faktiskt...
  • FruJJ
    sweasmamma skrev 2011-12-20 13:23:21 följande:
    varit hemma och fotat . lägger snart in 

jag är alltså 1 vecka över bim!!!! men denna bm sa att många plussar svagt tills bim+14 
    Jag var också långt över BIM innan jag plussde, vilket enligt BM kunde bero på att man hade ÄL senare än beräknat. Så ge inte upp än! Det kommer nog vilken dag som helst
  • Blygaste
    sweasmamma skrev 2011-12-20 13:23:47 följande:
    ser något jätte jättesvagt !!!
    Gör du det? :) Roligt att höra, hoppas! ;P Men det känns ändå jobbigt att det är så svagt OM det nu är något vill säga :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester