• Evelinasöderström

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vilket test hade du?

• sweasmamma

man ser ett plus,plockar jag isär det är det blått MEN det skulle varit starkt tycker man ju !!!!

bm sa iofs att jag skulle hålla mig MINST 4 timmar eller morgonurin trots man gått över bim!!

Jag har ett test till . kollar i em  

• sweasmamma
    Evelinasöderström skrev 2011-12-20 12:58:17 följande:
    Vilket test hade du?
    cb plus!!! Nästa gång blir det digitalt!!!
  • Skrutt 83

Pumann: jag har fått så tydliga plus när kisset drar förbi men som sakta blir svaga för att ha försvunnit helt när kontrollstrecket kommer fram, men då har det Inte funnits något streck alls kvar sen.. Så om det fortfarande syns ett + inom kontrolltiden kan det absolut betyda något!

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-20 12:58:36 följande:
    man ser ett plus,plockar jag isär det är det blått MEN det skulle varit starkt tycker man ju !!!!

bm sa iofs att jag skulle hålla mig MINST 4 timmar eller morgonurin trots man gått över bim!!

Jag har ett test till . kollar i em  
    ja håll dig nu o testa då du kommer hem =)
  • Blygaste

Hej alla! Köpte mig ett CB imorse och testade. Någon som ser något? :P Trixade lite med det. Blir tokig..Ömma bröst och svullen som bara den. Vad tror ni? :)

• Skrutt 83

Pumann: detta är olidligt spännande!!! Ser framemot bild och nytt test i em! Som de andra säger, håll dig nu och kissa inget mer!

• sweasmamma

ja strecket finns kvar men tycker det ser tunt ut och sen bred skugga typ!! isärplockat så är det blått streck men vågar inte hoppas, va ju ändå inställd att det inte är nåt!!

• Evelinasöderström

Blygaste, det är negativt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester