• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-20 12:33:45 följande:
    ha ha.. söt du är!!!

Jag kissade i en burk och skulle testa men har druckit sjukt mkt så kisset va typ vitt .. så jag måste hålla mig nån timme utan att dricka =) jag återkommer jag looovar =) 

Ja happ.. DÅ går jag o äter nu.. hehe
  • sweasmamma

HA HA .. ni är för roliga!!! va inställda på neg !! ska samla på mig lite kiss sen testar jag 

• Skrutt 83

Pumann: ja vi sitter här på nålar!!!! Vad blev det för test? Så spännande!

LinaLoj: Vad roligt att du gillar tråden! Håller tummarna för att din molvärk blir ett fint +!

Själv är jag bara på äl+4 och vet med mig att jag inte kommer kunna hålla fingrarna i styr på julafton som är äl+8, på tok för tidigt men är man testoman så är man!

• sweasmamma

testade nu och tänkte när det drog förbi..herregud det är plus det är plus..det va ett plus men det liksom försvann.. nu är det är tunt streck =( hade kissat en kvart innan och jätteutspätt kiss,det va knappt gult men .. det är nog inget men jag sååg ett tydligt plus men det försvann efter 2 min..nu som sagt tunt blått streck 

• Rainbow brite
    sweasmamma skrev 2011-12-20 12:51:12 följande:
    testade nu och tänkte när det drog förbi..herregud det är plus det är plus..det va ett plus men det liksom försvann.. nu är det är tunt streck =( hade kissat en kvart innan och jätteutspätt kiss,det va knappt gult men .. det är nog inget men jag sååg ett tydligt plus men det försvann efter 2 min..nu som sagt tunt blått streck 

Jag hoppar in här. SÅ där fick jag  början då jag var gravid

Har du bild på testet? 
  • sweasmamma

nej får vänta tills jag kommer hem . min man som har bra kamera och kan lägga in på datan ,sitter på jobbet . MEN det va ju svagt men på avstånd ser man ett plus och det såg såå strakt ut i 2 min typ =(

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-20 12:54:39 följande:
    nej får vänta tills jag kommer hem . min man som har bra kamera och kan lägga in på datan ,sitter på jobbet . MEN det va ju svagt men på avstånd ser man ett plus och det såg såå strakt ut i 2 min typ =(
    men åååå, detta blir spännande!!! herre ändå....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester