• LinaLoj

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har läst genom hela tråden och följt er allihop här ett tag nu. Kan inte slita mig! Sitter o hurrar på och blir alldeles rörd så fort jag anar ett plus. Härligt!
    Sitter här med molvärk i magen på äl+7. Håller tillgodo med era testsvar ett tag till. Vill gärna testa en gång om dagen men försöker hålla mig till bim.

Kramar till er allihop som kämpar så!

• slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-12-20 11:37:28 följande:
    alltså... uvi kan ge magont och lätt illamående..... 
    ja det kan det.. Uvi kan ge väldigt konstiga symptom, hjärtklappning, yrsel och sånt också...

Men ta det nu lugnt, ta ett test först o främst.
  • Liten Léonie

Ni som har varit gravida.. Är det möjligt att man får stickningar i magen redan i vecka 3 typ eller vad det nu är? (Om jag nu är gravid)
    Jag får såna riktiga små attacker som inte gör så ont men som känns emellanåt.

Någon som känner igen? Aldrig känt liknande....

• Stinis83

Pumann, det här är ju ren tortyr, vadå vänta lite till? ;) Sällan har jag varit så engagerad i främmande människor som här inne, och du och Slemtorsk är nog de jag följt längst (dock utan att skriva så mycket) ;)

• sweasmamma

ha ha.. söt du är!!!

Jag kissade i en burk och skulle testa men har druckit sjukt mkt så kisset va typ vitt .. så jag måste hålla mig nån timme utan att dricka =) jag återkommer jag looovar =) 

• MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-12-20 12:07:41 följande:
    har testet här nu .. men ska vänta liiite till =)

Nej men neeeee, jag har ju väntat med o gå på lunch bara för o få se vad du får ... :O

KOM IGEN NU RÅ! :D
  • Gummsan

Oj vad mitt batteri går åt på dagarna på telefonen. Kan inte gå lång stund innan jag måste kolla om någon skickat in ett test för analysering :-P

Testdjävulen har flugit i mig totalt. Kollade ett RFSU och det var med neg. Blir knäpp på mig själv när jag inte kan låta bli testen. Men det är ju såå kul

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester