• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja jag får lura honom i säng när han kommer hem, det blev ju inget i går. Idag tycker jag att jag har lite ont i nedre regionerna.

• Hoppas 2012
    mamma Linder skrev 2011-12-21 13:26:59 följande:
    ja jag får lura honom i säng när han kommer hem, det blev ju inget i går. Idag tycker jag att jag har lite ont i nedre regionerna.
    När hade ni sex senast? Det kan ju vara så att ägget släpper idag...så kör ikväll en härlig omgång Tungan ute
  • Odetta

Är så himla rädd för X att jag ringde och pratade med en bm på kk om mina svaga test...dem har ju varit oförändrade på en vecka nu. Hon sa att det ju är så tidigt att det skulle kunna vara normalt och så sa hon att jag skulle avvakta 1-2 veckor till, inte ta några fler test under tiden och helt enkelt vara uppmärksam på kroppens signaler.

Skit det där, men tills motsatsen är bevisad är jag väl...gravid...eller?

• slemtorsk i din bralla
    Odetta skrev 2011-12-21 14:21:04 följande:
    Är så himla rädd för X att jag ringde och pratade med en bm på kk om mina svaga test...dem har ju varit oförändrade på en vecka nu. Hon sa att det ju är så tidigt att det skulle kunna vara normalt och så sa hon att jag skulle avvakta 1-2 veckor till, inte ta några fler test under tiden och helt enkelt vara uppmärksam på kroppens signaler.

Skit det där, men tills motsatsen är bevisad är jag väl...gravid...eller?
    japp du är gravid.. grattis och god jul
  • Skrutt 83
    Jennie83 skrev 2011-12-21 15:19:50 följande:

Hallå behöver hjälp med detta test!!! ser nån något???
    Ja jag ser absolut något! Vilken dag är du på nu?
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Jennie83

Skrutt: dag 27 sedan MF.

(har ju testat neg med alla  gravtyester samt att hcg:et va på noll då jag kollade sist via blodprov o de va förra måndagen)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester