• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-21 11:14:40 följande:
    Femmanhuset har offentliga toaletter på andra våningen (på var sida av godisbutiken) som är fräscha och välstädade och alltid luktar gott...... på handikapptoaletterna finns det dessutom små bänkar där man kan lägga ett test i väntan på att minuterna ska gå, bra ljus att fotografera i också och så kan man ju maila bilden till någon här på FL som kan lägga upp den..............

haha du är bara bäst! Glad
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Gummsan

Blev spådd här på fl för ett tag sen. Personen såg inga fler barn på minst fem år. Antar att dom har rätt för får jag inget streck nu så vill inte mannen

• Hoppas 2012

Men gumman....vill han ta en paus eller vad menar du? Den pressen är inte bra att du fått på dig...

• sofia gbg
    Gummsan skrev 2011-12-21 20:07:20 följande:
    Ja en pause. Men om han någon gång kommer vilja igen det vet ja inte. Suck.
    Låter inte roligt :( varför har han ändrat sig?? :(
  • Gummsan

Tror det blir förmycket ibland med massa stress och så och nu vid jul är det ju extra mycket.

• Knasten83

Gummsan: hoppas han ångrar sig igen efter helgerna så ni kan fortsätta försöka! Jobbigt när man vill så gärna....

• Lejoninna
    Freja0811 skrev 2011-12-21 18:59:50 följande:
    Om det är någon här som tempar slänger jag in min chart också.

www.fertilityfriend.com/home/181152

Verkar som att du har haft en dipp precis där som man kan ha när ägget fäster och sen starkt uppåt i temt. Hoppas det håller sig uppe nu för jag tycker jag kan skymta ett streck på ditt test :)
  • Liten Léonie
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-21 19:15:44 följande:

Nu är jag verkligen en riktig testoman. Tog detta imorse.. Testlagret visade inget men på det här från babytime kom det ett svagt svagt streck. Svårt att få med på bild dock...

Är på bim-8 eller 6... 

Brukar babytime visa spökstreck?

Hade precis samma i helgen tyvärr och det verkar va spök.... eftersom andra visar neg idag!!! 
  • alexander2011

pumann :hur gick det eller har jag missat ditt inlägg?

gummsan: ähh lyssna inte på vad spåtanten sa Flört

löjligafamiljen. ja det kan de ge men inte sådär tror jag inte, spännande   

ok här lyser mensen med sin frånvaro fortfarande. så länge den håller sig borta är jag glad 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester