• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2011-12-21 15:41:20 följande:

Jennie83: Trixade med din första bild och där syns att det är brett och fint:

Ihh tror du fått en väldigt fin julklapp!! Håller tummarna att det ökar i styrka!

Åååå herre ändå hoppas men vågar ännu inte tro =) ska kolla åt morgonen igen.

en dum fråga e detta ens möjligt haha
  • mamma Linder
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-21 13:45:28 följande:
    När hade ni sex senast? Det kan ju vara så att ägget släpper idag...så kör ikväll en härlig omgång Tungan ute

vi sexade fredag, söndag, måndag och idag så nu hoppas jag att vi täckte upp det för denna gång{#emotions_dlg.djavulsk}
  • snörvlan

Jag02 jag tog preg för en timme sen och det testet visade också efter en halvtimme! Jättesvagt men det var ett sträck! Kan försöka lägga ut det! Mitt var lite svagare än din bild:) grattis till dig:)

• jag02
    snörvlan skrev 2011-12-21 16:10:19 följande:
    Jag02 jag tog preg för en timme sen och det testet visade också efter en halvtimme! Jättesvagt men det var ett sträck! Kan försöka lägga ut det! Mitt var lite svagare än din bild:) grattis till dig:)
    Åhh gjorde du,, ja lägg gärna ut en bild på ditt. Vill ta ett nytt redan ikväll men vet inte, kanske borde vänta tills imorn . Vet inte vad jag ska tro riktigt efter allt man har läst om folk som fått streck o sen ändå inte varit gravida. När ska du testa igen?
  • Nettan1982

Jag02: tycker mig se ett streck! :) jag hade oxå svagt streck, testade ca 6dgr innan bim, på kvällen. På morgonen var det lite starkare men ändå svagt. O jag är gravid! :)
    Vågar mig på ett grattis men testa igen på morgonen! O så länge det håller sig inom tidsramen så gills det! ;)

• jag02
    Nettan1982 skrev 2011-12-21 16:30:07 följande:
    Jag02: tycker mig se ett streck! :) jag hade oxå svagt streck, testade ca 6dgr innan bim, på kvällen. På morgonen var det lite starkare men ändå svagt. O jag är gravid! :)
    Vågar mig på ett grattis men testa igen på morgonen! O så länge det håller sig inom tidsramen så gills det! ;)
    Tack! Jo jag ska nog ta ett digitalt imorgon, frågan är hur man ska kunna hålla sej så länge:) Grattis till dej med.
  • Nettan1982

Tack! :)
    Det är jättesvårt att hålla sig! Jag vaknade kl 03 på natten efter o tog testet o tänkte att det måste räknas som morgon :)

• jag02
    Nettan1982 skrev 2011-12-21 16:35:56 följande:
    Tack! :)
    Det är jättesvårt att hålla sig! Jag vaknade kl 03 på natten efter o tog testet o tänkte att det måste räknas som morgon :)
    haha
    Men nu va de ca 3 timmar sen jag testade, om jag håller mej i 4 till borde jag väll lika gärna kunna köra ikväll?:) Om jag låter bli att dricka massor.
  • snörvlan

Jag2 jag ska testa imorgon bitti igen!! Jag kan lägga ut bild ikväll skriver från mobilen:) tror det e bäst med morgonurin!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester