• jag02

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej!
    Kan ni hjälpa mej med detta. Tog ett preg test idag och kollade efter 5 min, syntes inget, eller om man verkligen kollade kunde man se om man höll det under lampan, sen kollade jag efter typ en kvart o då syntes det ganska mycket bättre, vad ska man tro? Det står ju att mna ska läsa av testet inom 30 minuter. (det syns bättre i verkligheten än på bilden tyvärr)

• Skrutt 83

Jennie83 skrev 2011-12-21 15:23:45 följande:
    samma test fast annan bil

Ser absolut men på nedre bilden ser strecket smalare ut en på första. Trixade lite:

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Jennie83
    jag02 skrev 2011-12-21 15:28:21 följande:
    Hej!
    Kan ni hjälpa mej med detta. Tog ett preg test idag och kollade efter 5 min, syntes inget, eller om man verkligen kollade kunde man se om man höll det under lampan, sen kollade jag efter typ en kvart o då syntes det ganska mycket bättre, vad ska man tro? Det står ju att mna ska läsa av testet inom 30 minuter. (det syns bättre i verkligheten än på bilden tyvärr)

Grattis =)
  • jag02
    Jennie83 skrev 2011-12-21 15:30:51 följande:
    Grattis =)
    :- )Tror du det, fast det inte kom förrän efter 15 min?
  • Jennie83
    jag02 skrev 2011-12-21 15:31:54 följande:
    :- )Tror du det, fast det inte kom förrän efter 15 min?
    huvudsaken de inte kom efter 30 min =) ta ett nytt åt morgonen med morgonsurin !!! =)
  • Skrutt 83

Jennie83: Då tror jag chansen är stor att ett nytt litet pyre ligger på jäsning =)

Jag02: Ser absolut ett streck, säger grattis!

• jag02
    Jennie83 skrev 2011-12-21 15:33:14 följande:
    huvudsaken de inte kom efter 30 min =) ta ett nytt åt morgonen med morgonsurin !!! =)
    Tack för hjälpen Får ta ett nytt imorn.
  • jag02
    Skrutt 83 skrev 2011-12-21 15:34:21 följande:
    Jennie83: Då tror jag chansen är stor att ett nytt litet pyre ligger på jäsning =)

Tack
    Skrutt 83 skrev 2011-12-21 15:34:21 följande:

Tack
  • Skrutt 83

Jennie83: Trixade med din första bild och där syns att det är brett och fint:

Ihh tror du fått en väldigt fin julklapp!! Håller tummarna att det ökar i styrka!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester