• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vet ja sa jag inte skulle testa ikväll. men köpte ett rfsu på affärn ikväll.... Ser ni???? (ha ej fått streck på dom tidogare denna gång) Tungan ute
    Vad tror ni???

• Odetta

Jennie83: Jag håller så grymt mina tummar för dig! Ser absolut lovande ut ju!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • Eddies

ser nice ut ! ser positivt ut !

jag vill me ha mina test så jag kan få se min stegring :D:D:D

• Jennie83

Ojaaa hoppas hoppas!!!! Har inte fått nå streck på dom här under tiden ja testat denna gång =) Så jag hoppas!!!!!!! o om de nu är att de stannar kvar!!!!!!!!!!!!!!!

• LitenEmma91

Jag köpte ett extra digitalt, testar med det ena om en timme, fick starkare + på cb förut

• Eddies
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 20:12:42 följande:
    Jag köpte ett extra digitalt, testar med det ena om en timme, fick starkare + på cb förut
    okeej !! :D jag väntar fortfarande på att få testa igen, måste ju se en ökning för att tro på detta under :D
  • sweasmamma
    ledarsuggan skrev 2011-12-26 19:11:32 följande:
    Tog ett CB digital nu ikväll och det visade Gravid 1-2. Så jäkla underbart. BIM -1
    grattis!!!!!!!!
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-26 20:03:31 följande:
    Trixat med

jaaa... fina streck =) har jag sagt hela tiden =)
  • sweasmamma

WOW va många fina plus....december verkar vara en bra månad!!!! =)

STORT grattis till alla!!!{#emotions_dlg.flower}  snaaaart är det kanske min tur =) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester