• Frokenpilla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det har väl ingen betydelse? man ser ju klart ett plus iallafall.
    Har du några symptom?

• Hoppaspåfler

bim -4. Började helt plötsligt må illa för 3-4 dagar sedan, inte bara på morgonen utan känner mig åksjuk hela dagen och har väldigt ont i mina bröst vilket jag iof brukar ha innan mens men har haft sen äl nu. Cigaretterna smakar skit o gör mig ännu mer illamående. Lite småont i magen till och från. Detta är vårat 9:e försök.

Har fått sådana plus tidigare utan att ha varit gravid så... jag gör ett nytt i morgonbitti. 

• Knasten83

Storafamiljen: fattar vad du menar med det smala, många som fått det utan att det varit ngt men det kan ju lika väl va ngt, bim?

• Hoppaspåfler
    Knasten83 skrev 2011-12-26 16:10:19 följande:
    Storafamiljen: fattar vad du menar med det smala, många som fått det utan att det varit ngt men det kan ju lika väl va ngt, bim?
    Bim -4
  • Meja JP

storfamiljen,på det mellersta tycker jag inte det är smalt

• Soffiie

jennie ¨åg att du plussat igen Grattis,, jag själv väntar på Äl och mens är ju 39 dafgar sen missfallet men min kropp verkar strejka

• Jennie83
    Soffiie skrev 2011-12-26 17:09:23 följande:
    jennie ¨åg att du plussat igen Grattis,, jag själv väntar på Äl och mens är ju 39 dafgar sen missfallet men min kropp verkar strejka
    Ja =) Men jag vågar ännu inte hoppas ordentligt förns ja får ordentligt starkt på testen =)

Vi har bara myst på som vanligt o sagt tar de sig så gör de det, har kört nån älsticka o tror jag hade äl den 12/12 men ej säker

hoppas snart äl dyker upp!!!
  • Soffiie

ja du det känns som den eller mensen är på g hela tiden molande värk i magen och ömma bröst men inget händer såå frustrerande

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester