• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie: stort grattis!!! Ingen tvekan där inte! :) dessutom är RFSU ganska okänsliga Välkomnen in i september tråden!

• Skrutt 83

TimRasmus: jag ser!! Sådär såg mitt första ut som blev pos först 30 min efter testtiden gått ut, håller tummarna! :)

• LöjligaFamiljen

Har haft massa illamående om kvällarna och spänningar i brösten men nu är det borta :( blir jättenojjig :(

• Soffiie

Åhhh

Hoppas

Grattis till dig skrutt Blev så glad när ja såg ditt plus på julafton =)

• Skrutt 83

TimRasmus: tack snälla! Känns fantastiskt och otroligt overkligt! Hoppas så att det ska gå vägen denna gång! Har en bra magkänslan och det kändes otroligt skönt att se den fina ökningen idag! Kom ditt upp inom tiden? Håller tummarna för dig, det är verkligen er tur nu!

• Soffiie

Det kommer gå bra Tänk positivt,,

jag tyckte ja såg nått inom tidne men när testet torkat så såg man mer,, ser det utan problem i verkligheten

• LitenEmma91

Kl 19

kl 21

Nu är det slut på svaga dumma streck och plus!Gravid
  • Soffiie
    Jennie83 skrev 2011-12-26 19:59:08 följande:
    Vet ja sa jag inte skulle testa ikväll. men köpte ett rfsu på affärn ikväll.... Ser ni???? (ha ej fått streck på dom tidogare denna gång) Tungan ute
    Vad tror ni???

Grattis =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester