-
Hoppas den kommer eller att du e gravid redan utan o veta om det =)Soffiie skrev 2011-12-26 17:25:25 följande:ja du det känns som den eller mensen är på g hela tiden molande värk i magen och ömma bröst men inget händer såå frustrerande
-
ja om jag är gravid är det för tidigt för syns inte på nå tester än alla fall..
Har du tagit nå test idag? bild? -
nope ha tänkt vänta till imorgon på morgonen =) man blir ju ruinerad annars =P hahaSoffiie skrev 2011-12-26 17:28:41 följande:ja om jag är gravid är det för tidigt för syns inte på nå tester än alla fall..
har du sett gårdagens testbilder??Soffiie skrev 2011-12-26 17:28:41 följande:ja om jag är gravid är det för tidigt för syns inte på nå tester än alla fall..
Blir fan inte klok på min kropp
Verkade förut som ägglossningren var på ingång....hade lite..yttepytte flytningar i ägglossningstyp... men icke.. det avtog lika fort som det dök upp.. har nu molvärk som fasen.. det brukar jag INTE ha vid ägglossning..utan en helt annan typ av värk... det ömmar i livmodern och jag som inte har fått några tester än, hoppas de kommer med posten i morgon ...
Borde fått ägglossning senast i onsdags.......har ALDRIG haft förskjuten cykel förutom när jag verkligen var gravid..men ivf-behandlingen har tydligen fuckat upp alltihopa... -
ja jag tror det.. ja det är inte billigt.. men jag beställer från nätet då blir det lite billigare alla fall..
När fick du äl då som du tror den 12 hur länge efter blödningen var det? -
Kunde knappt äta middagen, antar att det är ett bra tecken.. visade mannen testet o han är så säker att han berättade för tonåringarna. Själv vill jag nog ha ett starkare plus imorgonbitti innan jag ropar hej.. Tack för alla grattis!! det betyder mycket
Jag har försökt bli gravid sen ca 6 år bakåt o lyckats bli gravid tre gånger under den tiden men det har slutat i mf o ma, så förstå mig när jag tar det försiktigt med glädjen.
Många kramar Helene! -
Grattis stora familjen! Har ni många barn?
-
Jag fick tre när jag var i övre tonåren o sen en sladd 8år efter det sen har det satt stopp och jag har krongel med en äggledare, vill ju såå gärna ha många barn..Knasten83 skrev 2011-12-26 18:20:36 följande:Grattis stora familjen! Har ni många barn?
-
18 dagar efter blödningenSoffiie skrev 2011-12-26 17:34:54 följande:ja jag tror det.. ja det är inte billigt.. men jag beställer från nätet då blir det lite billigare alla fall..
När fick du äl då som du tror den 12 hur länge efter blödningen var det?
samt neg på alla sort gravtest och 0 på HCG provet dom tog på sjukan