• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Aha! Spännande! :)
    Hur gamal är du om man får fråga?

• Hoppaspåfler
    Knasten83 skrev 2011-12-26 18:24:12 följande:
    Aha! Spännande! :)
    Hur gamal är du om man får fråga?
    Fyller 39 till sommaren Solig
  • sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-26 17:49:59 följande:
    Kunde knappt äta middagen, antar att det är ett bra tecken.. visade mannen testet o han är så säker att han berättade för tonåringarna. Själv vill jag nog ha ett starkare plus imorgonbitti innan jag ropar hej.. Tack för alla grattis!! det betyder mycket Jag har försökt bli gravid sen ca 6 år bakåt o lyckats bli gravid tre gånger under den tiden men det har slutat i mf o ma, så förstå mig när jag tar det försiktigt med glädjen.

Många kramar Helene! 
    det set ju INTE ut som spök !!!!!! GRATTIS storafamiljen !!! =)
  • sweasmamma

jag är bim-6,tror jag testar bim-4 och är det inget så testar jag bim-1, trooor jag .. eller ska man vänta lite kanske 

• Hoppaspåfler
    sweasmamma skrev 2011-12-26 18:56:26 följande:
    det set ju INTE ut som spök !!!!!! GRATTIS storafamiljen !!! =)
    Åhh vad jag hoppas att det är så.. Tack för ditt grattis, håll tummarna för ett fint plus imorgonbitti!
  • Hoppaspåfler
    ledarsuggan skrev 2011-12-26 19:11:32 följande:
    Tog ett CB digital nu ikväll och det visade Gravid 1-2. Så jäkla underbart. BIM -1
    GRATTIS!!!! Solig
  • Jennie83
    ledarsuggan skrev 2011-12-26 19:11:32 följande:
    Tog ett CB digital nu ikväll och det visade Gravid 1-2. Så jäkla underbart. BIM -1
    GRATTIS
  • Skrutt 83

Grattis till alla nya fina plus!

Här blev idag testet mkt starkare så känns skönt! :) fick även ett tydligt fint plus på CB! Spar det digitala till bim! :) hoppas så att det ska gå vägen denna gång. Har inga symtom alls direkt, lite ömma bröst å ytterst lite känningar i magen ibland, mest små stickningar. Skulle lägga ut bild på dagens test men stormen har gjort att vi tyvärr inte har varken internet telefon el tv så kan bara surfa från mobilen, så dumt att man inte kan ladda upp bilder från den.

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester