• Anonym (RD 8)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sartii skrev 2025-09-09 16:13:47 följande:

Hjälp hehe. dessa 2 är tagna i samma urin och min mens är beräknad om 6 dagar enligt appen. ser två extremt svaga men ändå ?breda? linjer irl. Ser det ut som spöstreck?

Typ så såg mina tester ut, från samma märke, 5 dagar innan beräknad mens och idag är jag i vecka 24!! 😊 
  • Sartii
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 16:29:05 följande:
    Ja, jag ser allt två breda ljust ljust rosa linjer på dina bilder ! 
    Tack för svar!! ☺️
  • Sartii
    Anonym (RD 8) skrev 2025-09-09 17:51:14 följande:
    Typ så såg mina tester ut, från samma märke, 5 dagar innan beräknad mens och idag är jag i vecka 24!! 😊 
    Jasså?? kul! ☺️ Tog ett sånt clearblue som ska bilda ett + men det var helt blankt inom tiden.. förhoppningsvis för tidigt 
  • Anonym (RD 8)
    Sartii skrev 2025-09-09 18:59:26 följande:
    Jasså?? kul! ☺️ Tog ett sånt clearblue som ska bilda ett + men det var helt blankt inom tiden.. förhoppningsvis för tidigt 
    Håller mina tummar för dig 🤞🤞😊
  • Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 10:48:40 följande:

Nu är jag här igen men ser ni detta? 

Jag ser ett supersvagt lodrätt streck. Ska det visa plus eller bara streck?
  • Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-09 20:30:06 följande:
    Jag ser ett supersvagt lodrätt streck. Ska det visa plus eller bara streck?
    Åh, då är de förhoppningsvis inte bara inbillat av mig ! Det ska bara vara en linje, inte ett pluss ! ♡ 
  • Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 20:33:40 följande:
    Åh, då är de förhoppningsvis inte bara inbillat av mig ! Det ska bara vara en linje, inte ett pluss ! ♡ 
    Håller tummarna för dig! ❤️
    När har du bim?
  • Tinaturner222

Den 18/9 så om 6 dagar ! Detta va clearblue ultratidigt, när jag såg det först så tyckte jag att de syntes så himla tydligt och bilden där är tagen runt 3-4 min efter klockan startades så de är ju inom tiden också. Men efter att ha kollat mer o mer på bilden så tycker jag mest att jag tvingat fram det typ haha.. Har dock varit så himla säker ett par gånger innan också utan att de varit något men de känns annorlunda på något vis denna gången. Vaknade lixom inatt av att brösten gjorde så sjuukt ont och de har dom gjort sen typ 4 dagar tillbaka o ligger här med illamåendet fast i halsen. Kommer bli så ledsen om det bara är förstärkta pms besvär denna gången :( 

• Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 21:03:42 följande:

När har du bim?  ( Babysheep )

Jag har bim på fredag. Det är så jobbigt att gå runt och vänta och hoppas och analysera varje litet symptom. 
    Man blir ju knäpp!
  • Tinaturner222

Jaa, visst blir man det ! Men jag ser ju ditt sträck betydligt tydligare än mitt ! Tänkte du vänta tills på fredag med att testa igen? ♡

• Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 21:13:10 följande:

Jaa, visst blir man det ! Men jag ser ju ditt sträck betydligt tydligare än mitt ! Tänkte du vänta tills på fredag med att testa igen? ♡

Nej jag har tänkt testa igen imorgon bitti, kan absolut inte hålla mig tills fredag! 😅
  • Tinaturner222

Menar väl det hahahaha ! Uppdatera gärna här hur de gick ♡ håller tummarna för dig :D
    Jag tog ju ett till test på eftermiddagen för jag hade ett hemma o tänkte de skulle kännas bättre om jag fick se en liten linje en gång till.. Det testet ser ut så här, så känns ju verkligen som jag bara inbillar mig allt !

borde ju typ vänta 3 dagar till igentligen med det digitala som ligger o lockar på med hahah

• Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 21:26:28 följande:

Menar väl det hahahaha ! Uppdatera gärna här hur de gick ♡ håller tummarna för dig :D
    Jag tog ju ett till test på eftermiddagen för jag hade ett hemma o tänkte de skulle kännas bättre om jag fick se en liten linje en gång till.. Det testet ser ut så här, så känns ju verkligen som jag bara inbillar mig allt !

borde ju typ vänta 3 dagar till igentligen med det digitala som ligger o lockar på med hahah

Tack, jag återkommer imorgon! ❤️

Vänta med ditt digitala tills helgen, de är ju snordyra! Haha! 
    Har ni försökt länge?
  • Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-09 21:54:51 följande:
    Tack, jag återkommer imorgon! ❤️

Vänta med ditt digitala tills helgen, de är ju snordyra! Haha! 
    Har ni försökt länge?
    Sant faktiskt ! Köpte sånt testa trippel paket haha
    Nej inte igentligen. Men det är en helt annan historia ♡ och har väl det senaste börjat inse hur mycket jag innerst inne vill detta ♡ 
    Har ni försökt länge?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester