• LitenEmma91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-27 12:20:12 följande:
    alltså...jag KAN ta mig tusan inte hålla mig...2 timmar sen jag kissade!!!onödigt att slösa det testet då?? kan inte hålla mig 2 timmar till 
    2 timmar räcker!
    jag höll mig 1 timme och fick tydligt pos på bim -5!
  • Together90
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:30:01 följande:
    man blir alltid lika exhalterad... riktigt brett streck som försvinner efter typ 1 min =) tyypiskt men jag tror ju ändå inte jag är gravid=) nu är det bara minus =(

Ja men glöm inte, du är endast på BIM-5 eller liknande,  och att det inte var morgonurin.
    Prova imorgonbitti igen
    Kram  
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-12-27 12:01:14 följande:
    Grattis till alla nya plus!!!

Själv fick jag detta i förrgår men u är testena helt blanka.. Betyder detta att det kanske gått åt hvete denna gång också?!

man ser ju nåt svagt iaf .. men när har du bim
  • Helenmedh
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:34:39 följande:
    man ser ju nåt svagt iaf .. men när har du bim
    På nyår.. Alltså bim-5.. Men där såg man irl också..Men nu är det totalt vitt..
  • Lindis1974

Liten leonie. Jag skulle ta en digital med veckoindikator om jag var du. Då kan du se om det stämmer om rätt antal veckor dyker upp.
    Jag har blödit ett par gånger under grav. dock aldrig rött blod men jag är i v 22 i dag :)

• Hallonbilar
    alexander2011 skrev 2011-12-27 09:20:38 följande:
    bim+9 o negativt. hoppas mensen kommer snart men det förklarar inte hur jag mår. bm sa att det kan vara hormonerna efter förlossningen som spökar. aja bara o vänta men guuuuu sååå drygt!!!!!

gojira: tror det är spök. så fick jag med för några dagar sedan 
    jo visst var det spök, fick ju en sytråd på ett annat med samma dag men råkade radera det. Jag vet att det inte är tokkört än men börjar ju kännas som det, har ju trots allt 2 dagar kvar, varför kan man inte låta bli att vänta till efter bim?? :(
    Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • Hallonbilar

Grattis till alla plussare och alla fina Gravid dock,kan ju inte komma här och vara toknegativ helatiden <3

Nu går han runt och försöker se ut som en katt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester