• LitenEmma91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-27 12:42:41 följande:

mitt såg ut EXAKT sådär i förrgår!
  • sweasmamma

verkligen???? oj eh ..hmmm, jag vet inte jag tror ju verkligen inte det är nåt men som ni det är det ju inom tiden 

• sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 12:47:06 följande:
    jasså!!!??? åh ska man få liiite hopp denna mån också=)

ditt plus,försvann det eller hur ser det ut nu ,från bim-5 
  • Hoppaspåfler

Jennie, vilken dag är du på i cykeln + eller - bim?

Ditt cb ser ju ut som mitt, attans att jag inte har något rfsu..

Kram! 

• LitenEmma91
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:48:20 följande:
    jasså!!!??? åh ska man få liiite hopp denna mån också=)

ditt plus,försvann det eller hur ser det ut nu ,från bim-5 
    Det jag tog då bleknade bort, men dom från igår finns kvar fast väldigt väldigt svagt
  • sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 12:51:43 följande:
    Det jag tog då bleknade bort, men dom från igår finns kvar fast väldigt väldigt svagt
    ja för detta bleknar också bort ... =( men bim-5 och inte morgonurin men ... jag vågar inte hoppas på nåt direkt =(
  • LitenEmma91
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:53:45 följande:
    ja för detta bleknar också bort ... =( men bim-5 och inte morgonurin men ... jag vågar inte hoppas på nåt direkt =(
    Vänta 3 dagar och använd ett digitalt så kommer du få pos, det kan jag nästan garantera!
  • Liten Léonie
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 12:47:06 följande:
    Sådär har mina sett ut när "kisset" passerat förbi och sen bleknat lite men ändå funnits på foto och vi vet ju alla hur gravid jag verkar va (eller ha varit i alla fall av testet att döma idag) Tungan ute

Jag tror att det kan va bra pumann {#emotions_dlg.flower}
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2011-12-27 12:57:17 följande:
    Sådär har mina sett ut när "kisset" passerat förbi och sen bleknat lite men ändå funnits på foto och vi vet ju alla hur gravid jag verkar va (eller ha varit i alla fall av testet att döma idag) Tungan ute

Jag tror att det kan va bra pumann {#emotions_dlg.flower}
    ja det blev först mkt starkare men sen såg det ut så här en stund sen bleknade det ...men ser det kanske alltid ut så när kisset drar förbi?

som sagt ,jag tror ju verkligen inte det tagit denna månaden då vi inte kämpat,försök nr 6 iaf  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester