• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag slutar kl 3 idag då ska vi till apoteket och sen ska vi kolla hundvalp..men jag köper nog 1 digitalt och 2 plus,testar imorgon bitti igen 

• LitenEmma91
    sweasmamma skrev 2011-12-27 13:02:50 följande:
    jag slutar kl 3 idag då ska vi till apoteket och sen ska vi kolla hundvalp..men jag köper nog 1 digitalt och 2 plus,testar imorgon bitti igen 
    Det tycker jag att du ska göra, nu blev jag lite nervös!
  • sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 13:09:38 följande:
    jag med!!!! men ganska övertygad att det kanske bara va kisset som drog förbi,men det fanns kvar när det nådde test strecket 
  • sweasmamma

kanske ska försöööööka hålla mig 4 timmar till kvällen sen testa igen =) testoman som man är

• sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 13:09:38 följande:
    har du kvar kort på ditt cb??bim-5
  • LitenEmma91
    sweasmamma skrev 2011-12-27 13:12:14 följande:
    ska kika
  • LitenEmma91
    sweasmamma skrev 2011-12-27 13:12:14 följande:
    tyvärr hade jag inte det, tror det var så att jag inte ens fick med det på bild
  • Eddies

hahha min sambo kläckte ur sig en lite rolig kommentar imorse.

Han bara:

Du vet ju till 99 % att du har plussat.
    ÄNDÅ har du beställt nya tester... som ni tjejer betalar för att kissa på !

de är skumt. hahah

och jag sitter just nu och håller mig, är fruktansvärt kissnödig, de är 3 dagar sen ju jag fick ett fint pluss på två tester :) Men jag vill ju ändå se de igen, och nu borde testen komma med posten, som alltid är så jä*la sen... så jag håller mig... förösker verklgien.. :D

• sweasmamma
    Eddies skrev 2011-12-27 13:15:34 följande:
    hahha min sambo kläckte ur sig en lite rolig kommentar imorse. Han bara: Du vet ju till 99 % att du har plussat. ÄNDÅ har du beställt nya tester... som ni tjejer betalar för att kissa på ! de är skumt. hahah och jag sitter just nu och håller mig, är fruktansvärt kissnödig, de är 3 dagar sen ju jag fick ett fint pluss på två tester :) Men jag vill ju ändå se de igen, och nu borde testen komma med posten, som alltid är så jä*la sen... så jag håller mig... förösker verklgien.. :D

kissa i en mugg så länge =)
  • sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 13:14:24 följande:
    tyvärr hade jag inte det, tror det var så att jag inte ens fick med det på bild

aha okej ,men det såg ut som mitt?? förlåt om jag tjaaatar =) finns inget streck kvar nu men om jag håller testet mot ljus ser jag svaaaaagt brett ..MKT SVAGT
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester