• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jenniesmamma skrev 2011-12-28 20:17:36 följande:
    Jag får alltid bara ett. Ska ha äl på lördag enligt familjeliv, men inte en antydan till två streck än...
    Jag får två hela tiden men sen blir kontrollstrecket mkt starkare än strecket till vänster och då fattar man verkligen att ÄL är på väg.

Testat med de digitala? Där missar man inte. Blir det inte ens en antydan till streck någon gång i månaden eller är detta första gången med Äl tester? 
  • Liten Léonie
    Liten Léonie skrev 2011-12-28 20:19:16 följande:
    Jag får två hela tiden men sen blir kontrollstrecket mkt starkare än strecket till vänster och då fattar man verkligen att ÄL är på väg.

Testat med de digitala? Där missar man inte. Blir det inte ens en antydan till streck någon gång i månaden eller är detta första gången med Äl tester? 
    * starkare än strecket till höger * menar jag såklart
  • alexander2011

jennie jag ser nått på 4:e bildenSolig

• alexander2011
    LitetBus skrev 2011-12-28 19:53:22 följande:
    Tack snälla ni! Vågar knappt tro det så imorgon är det jag som hänger på låset till Apoteket för att inhandla ett digitalt!

Jag har haft flera symptom men mycket påminner om sådana jag har innan mens.

det är oftast så det är och det är svårt o skilja på om man ska få mensen eller är gravid. så tyckte jag ialla fall. flera ggr har jag känt som att- nu kommer mensen. så springer man till toa men nääää
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-28 20:07:38 följande:
    mensen på intågande!!!!!!??

uppsvullen,kass i magen,lätt lätt illamående och sååååååå trött men ..INTE gravid enl testet imorse så ....antingen magsjuk eller mensen på g som sagt !! bim-4

nejjjj den ska hålla sig borta. flera dagar kvar än!!! Solighåller tummarna för att det ahr tagit sig denna gången för er :)
  • Jenniesmamma
    Liten Léonie skrev 2011-12-28 20:19:16 följande:

Två månader med äl test nu och aldrig ens en antydan till streck. Jag har verkligen aldrig ens behövt funderat på sånt här förut, då båda mina barn blev till på första försöket. Men nu verkar inte min kropp vilja samarbeta med mig alls.
  • Liten Léonie
    Jenniesmamma skrev 2011-12-28 20:28:27 följande:
    Två månader med äl test nu och aldrig ens en antydan till streck. Jag har verkligen aldrig ens behövt funderat på sånt här förut, då båda mina barn blev till på första försöket. Men nu verkar inte min kropp vilja samarbeta med mig alls.
    Okej men det kan ju va så även om man fått barn, att hormonerna bråkar lite med en.. Släpp testerna och kör på som vanligt tror jag är bäst /fd testoman Glad
  • Frokenpilla

Jenniesmamma: När min dotter blev till försökte jag med med ÄL-tester. Fick aldrig heller utslag alls. Blev arg och sket i dom men hon blev till ändå...så visst hade jag ÄL.

• sus78

Hej tjejer! Har följt "eran" tråd slaviskt i ett par månader och man blir verkligen fast! Känns som man "känner" er allihop och man blir så glad för alla som plussar och ledsen när det går åt skogen.. Beundrar allas kämpaglöd :) Måste skriva om en konstig grej, har en sambo som efter lång övertalning gick med på att sluta skydda sig så  blir det när det blir.. Eftersom jag är tjej sprang jag genast och inhandlade äggl.test i mängder och gravtest som jag testat halvt ihjäl mig med i "smyg".. Efter två månader utan resultat händer detta: Sex lö o sö 10 och 11 december, glad gubbe på tisdag 13 december. Gick inte att övertala sambon till sex då så kände mig uppgiven och tänkte skita i allt då det verkligen har en förmåga att "gå en på huvet" ;) Inget mer sex ALLS innan jul och likväl ett PLUS på stickan på juldagen! Hur är detta möjligt?? (Obs. Har INTE varit otrogen, haha )

• Eddies
    sus78 skrev 2011-12-28 20:41:37 följande:
    Hej tjejer! Har följt "eran" tråd slaviskt i ett par månader och man blir verkligen fast! Känns som man "känner" er allihop och man blir så glad för alla som plussar och ledsen när det går åt skogen.. Beundrar allas kämpaglöd :) Måste skriva om en konstig grej, har en sambo som efter lång övertalning gick med på att sluta skydda sig så  blir det när det blir.. Eftersom jag är tjej sprang jag genast och inhandlade äggl.test i mängder och gravtest som jag testat halvt ihjäl mig med i "smyg".. Efter två månader utan resultat händer detta: Sex lö o sö 10 och 11 december, glad gubbe på tisdag 13 december. Gick inte att övertala sambon till sex då så kände mig uppgiven och tänkte skita i allt då det verkligen har en förmåga att "gå en på huvet" ;) Inget mer sex ALLS innan jul och likväl ett PLUS på stickan på juldagen! Hur är detta möjligt?? (Obs. Har INTE varit otrogen, haha )
    spermierna överlevde något extra dygn i dig :) och så blev det en bebbe ! grattis !! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester