• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mensen på intågande!!!!!!??

uppsvullen,kass i magen,lätt lätt illamående och sååååååå trött men ..INTE gravid enl testet imorse så ....antingen magsjuk eller mensen på g som sagt !! bim-4

• sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-12-28 19:53:22 följande:
    Tack snälla ni! Vågar knappt tro det så imorgon är det jag som hänger på låset till Apoteket för att inhandla ett digitalt!

Jag har haft flera symptom men mycket påminner om sådana jag har innan mens.
    GRATTIS
  • Jennie83

uber dåliga bilder, men ja kunde se då ja plockade isär. rfsu vanliga måste jag testa om för testet var skadat =/
  • Jennie83
    LitetBus skrev 2011-12-28 19:53:22 följande:
    Tack snälla ni! Vågar knappt tro det så imorgon är det jag som hänger på låset till Apoteket för att inhandla ett digitalt!

Jag har haft flera symptom men mycket påminner om sådana jag har innan mens.
    GRATTIS
  • alexander2011

såhär ser det ut nu testet från imorses
  • Jenniesmamma

Jag får alltid bara ett. Ska ha äl på lördag enligt familjeliv, men inte en antydan till två streck än...

• Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-28 20:07:53 följande:

uber dåliga bilder, men ja kunde se då ja plockade isär. rfsu vanliga måste jag testa om för testet var skadat =/
    Jennie jag ser bara på sista och där är det ändå svårt att se. Hur många dagar är det sedan första svaga CB testen?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester