• Eddies

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

N1987 tyvärr ser jag ingenting, kanske kan anna en lite skugga...

när jag testade på julafton fick jag en skugga... inte alls så jag kunde säga om den var rosa eller inte, det var med testlagrets stickor. hade inte fått nåt spökstreck eller antydan till streck innan med den beställningen, så jag var ändå ganska övertygad om att det faktiskt var ett plus. de var dock lite starkare än dina, men inte så jag visste om de var rosa eller inte... och idag fick jag ett fint jätte starkt plus,

så jag håller tummarna att de är samma för dig !!:)

• N1987
    Eddies skrev 2011-12-28 17:11:44 följande:
    N1987 tyvärr ser jag ingenting, kanske kan anna en lite skugga...

när jag testade på julafton fick jag en skugga... inte alls så jag kunde säga om den var rosa eller inte, det var med testlagrets stickor. hade inte fått nåt spökstreck eller antydan till streck innan med den beställningen, så jag var ändå ganska övertygad om att det faktiskt var ett plus. de var dock lite starkare än dina, men inte så jag visste om de var rosa eller inte... och idag fick jag ett fint jätte starkt plus,

så jag håller tummarna att de är samma för dig !!:)

Precis.. det är den där skuggan som förbryllar mig! Massa grattis till ditt plus!! Och tack för tumhållandet.. Det behövs! Skrattande
  • Liten Léonie
    Eddies skrev 2011-12-28 17:05:39 följande:
    skrutt kan du länka den tråden? jag hittar inte :D

liten leonie: Ja de är klart du inte skall ge upp hoppet. eller så gör du de, så kommer det för det var i princip det jag gjorde :) det är ett år sen exakt. som jag satt med en blodflod ur min hela härlighet och fick ett missfall... ett år med kontinuerligt sex har det tagit för att denna bebis skall bli till. Nu kan jag slappna av för jag vet att vi kan få barn, dom blir ju till.. men det tar tid !

jag har väldigt dålig ägglossning, så därför har det nog varit lite segt för mig.. men äntligen, de är väldigt skönt !
    Nu kom det tårar här kan jag lova. Ryser till när jag ser vad du skriver, usch vad känslig jag är men åhh vad glad jag blir när jag ser din historia. 
  • Liten Léonie
    N1987 skrev 2011-12-28 17:12:26 följande:

Ett fixat också så klart!
    Där ser jag men frågan är om färgen inte är grå...?
  • Lindis1974

Liten leonie. Har du blödigt något mer ?

• Liten Léonie
    Lindis1974 skrev 2011-12-28 17:16:57 följande:
    Liten leonie. Har du blödigt något mer ?
    Idag kom det ordentligt men bara som man satte på en kran och stängde av direkt igen, nu kan jag inte hitta något när jag stoppar in en tampong ens. Men jag känner mig inte gravid alls.
    Nu tar jag nya tag, hade inte kunna slappna av en sekund om denna graviditeten fortsatt... Efter att det ändå kommit en del ljust blod...

• Liten Léonie
    Tjejer kolla!!!

www.familjeliv.se/Forum-1-289/m62679747.html 

Jag blev alldeles varm och glad av den här tråden... "Vår tråd" är ju fantastiskt bra för att man vet att man aldrig är löjlig när man ser streck överallt och kan bolla sina tankar med lika test-tokiga men som lite positiv inspiration tänkte jag att ni borde ta en titt i denna tråden med Glad 
  • N1987
    Liten Léonie skrev 2011-12-28 17:15:44 följande:
    Där ser jag men frågan är om färgen inte är grå...?

Precis! Det är det som känns sådär..
  • Liten Léonie
    N1987 skrev 2011-12-28 17:24:48 följande:
    Precis! Det är det som känns sådär..
    Håller tummarna att den går skuggan blir ett streck, vänta någon dag nu för hcg halten förändras ju inte på en dag oftast på flera dagar snarare...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester