• Eddies

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-28 17:14:39 följande:
    Nu kom det tårar här kan jag lova. Ryser till när jag ser vad du skriver, usch vad känslig jag är men åhh vad glad jag blir när jag ser din historia. 
    jaaa . Jag har grinat åt att det aldrig tagit sig, jag har varit helt bombsäker på att det där missfallet gjorde att jag inte kunde få en bebis. men nu är motsatsen bevisad. Nu sitter jag bara och funderar vad jag ska göra nu, är helt förvirrad i hela skallen. Hur GÖR man när man är gravid ?

hehe , känner mig löjlig men jag har faktiskt ingen aning..
  • Liten Léonie
    Eddies skrev 2011-12-28 17:28:43 följande:
    jaaa . Jag har grinat åt att det aldrig tagit sig, jag har varit helt bombsäker på att det där missfallet gjorde att jag inte kunde få en bebis. men nu är motsatsen bevisad. Nu sitter jag bara och funderar vad jag ska göra nu, är helt förvirrad i hela skallen. Hur GÖR man när man är gravid ?

hehe , känner mig löjlig men jag har faktiskt ingen aning..
    Haha det är inte löjligt hur tusan gör man? Vet du? Jag tror bara att man är och njuter av att man är där man är, tar en dag i taget. Hjärta
  • N1987
    Liten Léonie skrev 2011-12-28 17:27:26 följande:
    Håller tummarna att den går skuggan blir ett streck, vänta någon dag nu för hcg halten förändras ju inte på en dag oftast på flera dagar snarare...

Tack! Glad
  • LuPeRo

Okej, här kommer test nummer 2 Ser ni något? Om ni vill får ni gärna fixa lite med bilden

• Hoppaspåfler

Jag får alltså pos med cb men negativt på vanliga hcg-stickor :-/  alla symtom kvarstår

• LitetBus

Jag hoppar också in här för att se vad ni tror om mitt test?? Jag blev så chockad över detta; det tog mig 2 år att bli gravid med sonen och nu har vi "bara" försökt sedan sommaren (och sambon har varit bortrest under äl några månader)... Plus att jag haft en strulig mens och dessutom på sistone trott att jag inte haft ägglossning, så jag blev otroligt paff när graviditetstestet visade mig det här nyss!

Är det risk att det är ett spökstreck tror ni?...

• Liten Léonie
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-28 18:29:05 följande:
    Jag får alltså pos med cb men negativt på vanliga hcg-stickor :-/  alla symtom kvarstår
    Så fick jag med hela förra veckan, inte förrän i slutet det dök upp på stickorna....
  • Hoppaspåfler
    Liten Léonie skrev 2011-12-28 18:47:34 följande:
    Så fick jag med hela förra veckan, inte förrän i slutet det dök upp på stickorna....
    Visst e det konstigt, har alltid trott att stickor är mer känsliga..
  • Bullen i ugnen
    LitetBus skrev 2011-12-28 18:43:21 följande:
    Jag hoppar också in här för att se vad ni tror om mitt test?? Jag blev så chockad över detta; det tog mig 2 år att bli gravid med sonen och nu har vi "bara" försökt sedan sommaren (och sambon har varit bortrest under äl några månader)... Plus att jag haft en strulig mens och dessutom på sistone trott att jag inte haft ägglossning, så jag blev otroligt paff när graviditetstestet visade mig det här nyss!

Är det risk att det är ett spökstreck tror ni?...

Jag tycker det ser ganska klart och tydligt ut. Ta ett till om några dagar kanske? Har du några symtom?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester