• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

denna tråden gillar jag.

ser ni något på mina test. 

• popcornplaya

Har aldrig testat med testlagrets äl test innan men nu måste jag ha ÄL va?

Det roliga är att jag har lunginflammation just nu och mår skit....men får väll bita ihop eller nått för det här kan man ju inte bara skita i.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Liten Léonie

Hur kan man bli så löjligt glad av ett helt blankt test?

Kan det va så väl att allt är borta nu då fast jag knappt blött något och hade superstarkt i Söndags?

• Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-29 16:46:05 följande:
    ja jag minns ju inte när jag tog första men typ då, men de va ju som typ mkt svagare då. vet ju inte ens när jag har bim
    Menade inget illa menar bara att det borde bli markant skillnad. Idag ser det jättebra ut men det är mer som att halva testet är färgat. Hoppas såklart inget hellre än att det är ett plus men vi ska ju va helt ärliga i tråden och då känner jag att jag ska säga vad jag tänker.. Vill ju ha detsamma tillbaka {#emotions_dlg.flower}
  • Together90
    Jennie83 skrev 2011-12-29 17:38:09 följande:
    mitt, som ja trixade med

¨Tycker det ser ut som en halvmåne :( Inget separat streck utan färg i halvmånen :(
    Kanske bara jagsom ser fel.. , hoppas på bättre test nästa gång + kram 
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Liten Léonie
    sassa87 skrev 2011-12-29 18:29:57 följande:
    ser någon på mina test?
    Ledsen men det ser blankt ut. BIM? När?
  • LuPeRo

Jag har under alla de år som vi försökt få barn aldrig någonsin fått spökstreck med Testlagret. Men tyvärr verkar det onekligen som att jag får det nu (och inte bara jag om man läser runt här på FL).
    Trots att jag antagligen har ett par dagar kvar till min så känns det tufft
    Men men, det senaste såg ut så här iallafall och strecket försvann mer och mer desto längre tid det gick.

Tröttsamt och jobbigt men ändå plågar man sig själv med att fortsätta testa. Nåja, detta var mitt sista för idag, nästa blir imorgon tror jag...
  • popcornplaya
    sassa87 skrev 2011-12-29 17:42:26 följande:
    denna tråden gillar jag.

ser ni något på mina test. 

Ser tyvärr inget.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester