Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag vet att jag kan verka sjukt negativ men jag ... jag bara känner det !och det gör mig ändå lite ledsen

Trapped - ser . Grattis!
Pumann - stor kram till dig!
Hej tjejer,
Saknar att skriva här men haft 2 sjukt hektiska dagar på jobbet då bara jag varit där och sjuka kollegor varit hemma så borde eg sova på jobbet o jobba hela natten
Grattis till er som plussar och där det syns att det är på G. Styrkekram till er som fått -
mina test har inte kommit än fick mail från testlagret idag att de kommer 2/1-12.de skulle få in de nya imorgon.
BEställde från billigatester och de ska kommaimorgon,jag avskyr att vänta.därav jag hållt mig härifrån,för å inte bli knäpp
har en lite fråga istället,kan man ff plussa svagt i v.5+6? om jag tar min senaste mens innan jag slutade med pillerna,så "ska" jag vara i v.5+6.men det känns skummt att inte plussat tydligare än då? dock kan ju äl blivit senare efter jag slutade med p-pillerna.och då är ju bim senare,ååh svårt att veta.läängtar tills posten kommit imorgon