• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-29 21:43:01 följande:
    HUR ska jag kunna sova!!! jag VET va testet kommer visa. det kommer stå INTE GRAVID!!!!! och det kommer håna mig ! jag vet detta!!!! =( varför hoppas man så det gör ont???

Jag vet att jag kan verka sjukt negativ men jag ... jag bara känner det !och det gör mig ändå lite ledsen Rynkar på näsan 
    Är också sån dagarna innan bim, kan knappt sova för man bara längtar efter att få göra testet på morgonen och hoppas att det är dagen då plusset kommer!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • sweasmamma
    LillaPluppen skrev 2011-12-29 21:48:24 följande:
    du ska inte vänta och se om mensen dyker upp istället då? skit i testet och vänta lite.... 
    Eller ta det och kanske få ditt negativa och ställa in dig på att det är neg och ta det som en bonus om det skulle visa sig att det är nåt senare=)
    ja jo... det är ju så man gjort nu i 6 månader =) jag testar imorgon bitti,är det inget då så ska jag bara chilla... jag och maken pratar om en utomlandssemester samt att nästa vecka ska vi köpa nya möbler och jag längtar såååå . dottern ska få helt nytt rum och vi nytt vardagsrum... så man får längta efter sånt ist och se om vi kör äl stickor igen denna månaden som kommer=) gjorde ju inte det denna gången 
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2011-12-29 21:49:43 följande:
    Är också sån dagarna innan bim, kan knappt sova för man bara längtar efter att få göra testet på morgonen och hoppas att det är dagen då plusset kommer!
    ja det är sjukt va man kan känna hopp samt nedslagenhet på samma dag =)
  • sofia gbg
    Liten Léonie skrev 2011-12-29 20:31:31 följande:
    Jag har förbjudit alla tester här nu efter att jag "äntligen" fick neg efter det som blödde. Nu är det nya tag utan ÄL test och med test först efter BIM är passerat. Låter bra va? Tungan ute
  • Hoppas 2012

Hej tjejer,

Saknar att skriva här men haft 2 sjukt hektiska dagar på jobbet då bara jag varit där och sjuka kollegor varit hemma så borde eg sova på jobbet o jobba hela natten Gråter 
    Grattis till er som plussar och där det syns att det är på G. Styrkekram till er som fått -

• Liten Léonie
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-29 22:34:51 följande:
    Hej tjejer,

Saknar att skriva här men haft 2 sjukt hektiska dagar på jobbet då bara jag varit där och sjuka kollegor varit hemma så borde eg sova på jobbet o jobba hela natten Gråter 
    Grattis till er som plussar och där det syns att det är på G. Styrkekram till er som fått -
    Snart är det vår tur Fru2011, eller hur? Tungan ute
  • Meja JP

mina test har inte kommit än fick mail från testlagret idag att de kommer 2/1-12.de skulle få in de nya imorgon.
    BEställde från billigatester och de ska kommaimorgon,jag avskyr att vänta.därav jag hållt mig härifrån,för å inte bli knäpp

har en lite fråga istället,kan man ff plussa svagt i v.5+6? om jag tar min senaste mens innan jag slutade med pillerna,så "ska" jag vara i v.5+6.men det känns skummt att inte plussat tydligare än då? dock kan ju äl blivit senare efter jag slutade med p-pillerna.och då är ju bim senare,ååh svårt att veta.läängtar tills posten kommit imorgon

• sofia gbg
    har en lite fråga istället,kan man ff plussa svagt i v.5+6? om jag tar min senaste mens innan jag slutade med pillerna,så "ska" jag vara i v.5+6.men det känns skummt att inte plussat tydligare än då? dock kan ju äl blivit senare efter jag slutade med p-pillerna.och då är ju bim senare,ååh svårt att veta.läängtar tills posten kommit imorgon
     Klart det kan vara så att det tog längre tid "än normal" för din ÄL att komma igång o därav blir ju som sagt BIM senare. Har du fått svagt + ?? jag har inte läst igenom alla inlägg bakåt....
  • Liten Léonie
    Meja JP skrev 2011-12-29 22:44:18 följande:
    mina test har inte kommit än fick mail från testlagret idag att de kommer 2/1-12.de skulle få in de nya imorgon.
    BEställde från billigatester och de ska kommaimorgon,jag avskyr att vänta.därav jag hållt mig härifrån,för å inte bli knäpp

Alla producerar  ju olika mängder hcg olika fort. För mig att jag såg nåt svagt på nåt av dina tester för nån dag sen? Så absolut inte omöjligt att det dröjer lite {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester