• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LuPeRo skrev 2011-12-29 18:34:55 följande:
    Jag har under alla de år som vi försökt få barn aldrig någonsin fått spökstreck med Testlagret. Men tyvärr verkar det onekligen som att jag får det nu (och inte bara jag om man läser runt här på FL).
    Trots att jag antagligen har ett par dagar kvar till min så känns det tufft
    Men men, det senaste såg ut så här iallafall och strecket försvann mer och mer desto längre tid det gick.

Tröttsamt och jobbigt men ändå plågar man sig själv med att fortsätta testa. Nåja, detta var mitt sista för idag, nästa blir imorgon tror jag...
    Tjatar om det men måste ändå säga att jag inte fick någon som helst linje på stickor förrän dagen innan jag sen började blöda tyvärr.. Dessförinnan bara plus på CB och apotekets.. Lite hopp?
  • LuPeRo
    sassa87 skrev 2011-12-29 17:42:26 följande:
    denna tråden gillar jag.

ser ni något på mina test. 
    Jag kan nog urskilja ett streck på översta men inte de andra tyvärr. När har du BIM? När hade du ÄL?
  • sassa87
    popcornplaya skrev 2011-12-29 18:35:07 följande:
    Ser tyvärr inget.
    ok ingen fara ville bara se om någon såg något
  • Liten Léonie
    sassa87 skrev 2011-12-29 18:45:33 följande:
    äl +10  och bim den 3 -4 jan.
    Men oj det är ju långt kvar. Spara på testerna Skrattande
  • N1987

Tjejer! Det verkar ju inte vara nåt bra utskick av tester från testlagret denna gång? Jag har fått 6(!!) spökstreck nu och har aldrig fått nåt med dom förut..

• Issi

Testade  med  cb förut idag, fick kanske svagt plus (se tidigare inlägg). Testade med testlagrets nyss, tror mig se en linje jag ej sett där förut. Hjälp? =) 

• Liten Léonie
    N1987 skrev 2011-12-29 19:28:54 följande:
    Tjejer! Det verkar ju inte vara nåt bra utskick av tester från testlagret denna gång? Jag har fått 6(!!) spökstreck nu och har aldrig fått nåt med dom förut..
    Jag fick 2 idag. Överlycklig över att det va helt blankt vilket betyder att det kanske inte va ett riktigt missfall jag har utan bara att det aldrig fäste.. Så jag kan lova att dom visar neg om det är neg Glad
  • Issi
    Issi skrev 2011-12-29 19:30:30 följande:
    Testade  med  cb förut idag, fick kanske svagt plus (se tidigare inlägg). Testade med testlagrets nyss, tror mig se en linje jag ej sett där förut. Hjälp? =) 

här är andra bilden

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester