• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-29 20:24:32 följande:

samma som nedan

dagens(understa) och gårdagens sticka (översta)

kvällstickan helt blank 

och där försvann hoppet en gnutta igen. testerna syns det ingenting på i ljuset idag från morgonen o kvällstickan efte 4 timmars urin neg :(

trött jag blir på mig sj testoman som man är, får be sambon gömma stickorna snart hahaha

Lättare sagt än gjort men släpp testandet, det tar mer än vad man tror.. Jag ser inget idag heller på dina... Rynkar på näsan
  • alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-29 20:27:32 följande:
    Lättare sagt än gjort men släpp testandet, det tar mer än vad man tror.. Jag ser inget idag heller på dina... Rynkar på näsan

visst är det men ge sig fan på att det får räcka. ska ta ett digital nästa vecka sen släpper jag tankarna. ska försöka ialla fall :S
  • popcornplaya
    alexander2011 skrev 2011-12-29 20:24:32 följande:

samma som nedan

dagens(understa) och gårdagens sticka (översta)

kvällstickan helt blank 

och där försvann hoppet en gnutta igen. testerna syns det ingenting på i ljuset idag från morgonen o kvällstickan efte 4 timmars urin neg :(

trött jag blir på mig sj testoman som man är, får be sambon gömma stickorna snart hahaha

Nä ser inget men vet hur det är att få upp hoppet när man ser svaga streck. Är skit! Och egentligen borde man väll inte testa alls innan bim men vem kan hålla sig!! Måste vara jobbigt för dig också när mensen är sen och allt. Men så länge mensen håller sig borta finns ännu hoppet!!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Liten Léonie
    alexander2011 skrev 2011-12-29 20:30:19 följande:
    visst är det men ge sig fan på att det får räcka. ska ta ett digital nästa vecka sen släpper jag tankarna. ska försöka ialla fall :S
    Jag har förbjudit alla tester här nu efter att jag "äntligen" fick neg efter det som blödde. Nu är det nya tag utan ÄL test och med test först efter BIM är passerat. Låter bra va? Tungan ute
  • alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-29 20:31:31 följande:
    Jag har förbjudit alla tester här nu efter att jag "äntligen" fick neg efter det som blödde. Nu är det nya tag utan ÄL test och med test först efter BIM är passerat. Låter bra va? Tungan ute

perfekt :) låter bra :) ska oxå göra så efter denna gången
  • N1987

Att försöka tänka logiskt, precis som du, funkar bra för mig också. Även om det är hårt! Ja, knepigt är det. Får testa imorgon bitti igen på BIM -3 och se om nåt förändrats men jag tror knappast det. Är det fortfarande dåligt med tester?! Sist jag beställde för typ 1-2 månader sen så var dom slut..

• alexander2011
    popcornplaya skrev 2011-12-29 20:31:21 följande:
    Nä ser inget men vet hur det är att få upp hoppet när man ser svaga streck. Är skit! Och egentligen borde man väll inte testa alls innan bim men vem kan hålla sig!! Måste vara jobbigt för dig också när mensen är sen och allt. Men så länge mensen håller sig borta finns ännu hoppet!!

precis, ja det är skit när den har gått över så
  • sweasmamma
    Den lilla M skrev 2011-12-29 20:27:18 följande:
    här är jag på bim-6 (äl +9) och testen är blanka som nysnö... det blir till att ta nya tag i januari
    HALLÅ!!!! 6 DAGAR KVAR!!!!!! lugn i stormen =)
  • sweasmamma

jag mår illa... men det brukar jag göra =) ytterst lite öm i brösten men ..det kan vara mensen ! nu har jag köpt digitalt och testar imorgon bitti!! bim-2!!! verkar ändå bara få cp med cb !!

Visar dig neg så inväntar jag mensen !!

GOD NATT vänner!!syns imorgon,samma tid-samma platsSkrattande 

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-29 18:13:22 följande:
    jennie

=)
    Puman ser du en havmåne eller ser du strecket?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester