• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sofia,ja jag har fått flera svaga,ochförhoppningsvis kan jag testa imorron igen.fast de är gör svaga.

liten,nä men precis,har bilder på testen i mobilen och tom där ser jag rosa streck.hoppas det visar mer pos eller helt neg imorgon så man får veta.

• Liten Léonie
    Meja JP skrev 2011-12-29 22:55:38 följande:
    sofia,ja jag har fått flera svaga,ochförhoppningsvis kan jag testa imorron igen.fast de är gör svaga.

liten,nä men precis,har bilder på testen i mobilen och tom där ser jag rosa streck.hoppas det visar mer pos eller helt neg imorgon så man får veta.
    Exakt, bra tanke du har.. Ovissheten är värst men är det neg så får man ta det med då kan man liksom börja om. Jag fick helt neg idag och blev faktiskt riktigt "glad"...
  • ElinS

Hejsan! Behöver er hjälp inbillar jag mej eller är det ett svagt plus? :o 
    BIM+2 idag
  • sofia gbg
    ElinS skrev 2011-12-29 23:32:28 följande:

Hejsan! Behöver er hjälp inbillar jag mej eller är det ett svagt plus? :o 
    BIM+2 idag
    lite dålig på olika grav. test. ska det vara ett till streck till höger om det tydliga ljusa strecket eller ska det bilda ett plus ???  BIM + 2 kanske borde vara tydligare? eller har du oregelbunden mens?  (kan ju vara låg hormonare med)

Lycka till!
  • ElinS

Det ska vara ett streck bredvid. nej jag har regelbunden, men kanske är låg hormonare.

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-29 21:20:30 följande:
    jag ser ju en halvmåne.. men tror bara det är lite för mycket urin,strecket finns ju där så ... 

jag tror stenhårt på plus alltså .... 
    Solig rätt inställning, tror säkert tt det finns nått där, skymtade ett sträck på nån av bilderna :) spännande imorgon med ditt test :) pepp pepp
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-29 21:31:18 följande:
    Jag förstår dig verkligen! Vissa test får jag en svag skugga på (rosa) men på nästa får jag ingenting. Och jag som aldrig tidigare fått spökstreck med Testlagret! Men men, på det igen imorgon
    (för man kan ju inte låta bli att testa sig) 

eller hur, samma för mig men nästa vecka tar jag ett digitalt efter cb:t sen ger jag upp. då är det bara o vänta på mensen
  • sofia gbg
    ElinS skrev 2011-12-29 23:54:51 följande:
    Det ska vara ett streck bredvid. nej jag har regelbunden, men kanske är låg hormonare.

Om jag vinklar skärmen lite på denna bild så ser jag möjligten två streck!! kolla med morgonurin i morgon bitti! drick inget vatten nu o kissa inget mer :P
  • alexander2011
    ElinS skrev 2011-12-29 23:54:51 följande:

jag ser nått om än svagt svagt men nja inte låghormonare?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester