Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jag ser ju en halvmåne.. men tror bara det är lite för mycket urin,strecket finns ju där så ...
jag tror stenhårt på plus alltså ....
jag ser ju en halvmåne.. men tror bara det är lite för mycket urin,strecket finns ju där så ...
jag tror stenhårt på plus alltså ....
Jag läser o följer varje inlägg varje dag! Grattis till era fina plus. Och till er som väntar o hoppas håller jag en tumme stenhårt! Ang. Preg tycker jag dom är super bra! Har testat med dom mina 4 grav och alltid fått ett tydligt streck så tidigt som bim-4/5. Denna grav var självklar då jag fick nidblödning 7 dagar efter äl och testade solklart plus 2 dagar efter det. Kan lägga in bilder på mina 2 test imon. Är nu gravid i v 18 så jag önskar er alla att ni snart ska sitta här oxå!! Lycka till! Kram M
Kan man äta Borago och Apiforce samtidigt tror ni eller blir det pannkaka av allt då?
HUR ska jag kunna sova!!! jag VET va testet kommer visa. det kommer stå INTE GRAVID!!!!! och det kommer håna mig ! jag vet detta!!!! =( varför hoppas man så det gör ont???
Jag vet att jag kan verka sjukt negativ men jag ... jag bara känner det !och det gör mig ändå lite ledsen