• N1987

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leonie: Skönt att hcgt gått ur kroppen! Nya friska tag! :) Har själv haft 4 missfall så jag vet hur glad man blir :) Jag tycker att jag sett flera här inne som har likadana tester som mig, alltså gråa skuggor och det brukar man inte se. Jag har aldrig fått så med dom, bara rosa positiva eller helt blanka! Konstigt är det...

• Liten Léonie
    Issi skrev 2011-12-29 19:31:26 följande:
    här är andra bilden

Rosa ju.. Får man säga GRATTIS? BIM? 
    N1987 skrev 2011-12-29 19:44:22 följande:
    Leonie: Skönt att hcgt gått ur kroppen! Nya friska tag! :) Har själv haft 4 missfall så jag vet hur glad man blir :) Jag tycker att jag sett flera här inne som har likadana tester som mig, alltså gråa skuggor och det brukar man inte se. Jag har aldrig fått så med dom, bara rosa positiva eller helt blanka! Konstigt är det...
    Jag väljer att tänka att missfall är lika bra om det inte står rätt till.. Hårt men sant!
    Hmm ja det där med grå streck är lurigt, kanske är en dålig "produktion" som ger sämre svar.
    Verkar som att testlagret har ont om test, fick bara två idag... men skulle i och för sig inte ha fler ville bara se att det va borta från mig fast jag inte trodde det.

• popcornplaya
    Issi skrev 2011-12-29 19:31:26 följande:
    här är andra bilden

Ser!!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Issi

Tack för era extra ögon! Ska testa imorgon igen. Räknade med BIM på julafton men är inte säker eftersom jag nyligen slutat med piller, svårt att beräkna exakt med andra ord. Men senaste mensen kom 27 november så det bör ju vara nu i dagarna. : ) 

• Liten Léonie
    mamma Linder skrev 2011-12-29 20:10:08 följande:
    Är det någon som har erfarenhet av att testa med Preg (aco)? bra eller dåliga?
    Jag tyckte dom va bra men måste ändå säga att jag tycker att Testlagret verkar mest prisvärda, ACO PREG är ju precis som en sticka från testlagret (testlagret har dom bredaste jag sett) plus en platshylsa som ändå gör det svårt att se. Onödigt med andra ord är min känsla Tungan ute
  • popcornplaya
    mamma Linder skrev 2011-12-29 20:10:08 följande:
    Är det någon som har erfarenhet av att testa med Preg (aco)? bra eller dåliga?
    Tycker inte dom är bra, man ser dåligt sen fick jag spök förra månaden.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • alexander2011

samma som nedan

dagens(understa) och gårdagens sticka (översta)

kvällstickan helt blank 

och där försvann hoppet en gnutta igen. testerna syns det ingenting på i ljuset idag från morgonen o kvällstickan efte 4 timmars urin neg :(

trött jag blir på mig sj testoman som man är, får be sambon gömma stickorna snart hahaha

• Den lilla M

här är jag på bim-6 (äl +9) och testen är blanka som nysnö... det blir till att ta nya tag i januari

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester