• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ingen annan som vill dela med sig eller känner igen sig att de får slemklumpar vid äl?! Fått neg på stickorna men känner molvärk och haft slemmet två dar....

• Eddies
    sweasmamma skrev 2012-01-01 16:59:15 följande:
    ååhhh vilken solskenshistoria.. vi är på försök nr 6 till syskon men lyckades bara ha sex EN gång runt äl och det va dagen efter .. tror jag !! körde inga stickor denna gången .. tror tyvärr bara mensen är sen men den brukar inta vara det. fasar varje gång jag går på toa och tänker.. nu kommer den 
    jag kan inte ens minnas att jag och min sambo hunnit sexa denna månad , men gravid blev jag så vi måste ha prickat rätt :D alla tidigare månader har vi sexat vaaarje dag och inget har ghänt, hahah underligt !
  • sweasmamma
    Eddies skrev 2012-01-01 17:04:01 följande:
    jag kan inte ens minnas att jag och min sambo hunnit sexa denna månad , men gravid blev jag så vi måste ha prickat rätt :D alla tidigare månader har vi sexat vaaarje dag och inget har ghänt, hahah underligt !
    ja precis.. vi brukar ju sexa varannan dag osv .. men har det tagit nu är det nästan humor för vi har verkligen inte lagt manken till denna gången !!! ÖNSKAR mensen håller sig borta 
  • Eddies

det är nog humor. de var de för oss =) båda lika chockade men så lyckliga... synd att jag inte hade batteri i kameran och kunde fota mitt svaga test från förra veckan.  då hade ni fått se ett väääldigt svagt men vääääldigt positivt test !

• N1987
    sweasmamma skrev 2012-01-01 17:02:21 följande:
    TACK !!!!! vill inte somna för då kommer la mensen 
    Är det BIM idag?
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2012-01-01 17:14:18 följande:
    Är det BIM idag?
    japp . spottings dag 23 sen mens dag 24 på morgonen .. men INGET alls hitills 
  • N1987
    LindaMagnusson skrev 2012-01-01 17:22:54 följande:
    Togheter mitt test var starkare än ditt men mitt var inte positivt mer än 2 dagar :(
    Missfall?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester