• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together90 skrev 2012-01-01 16:39:30 följande:
    Jooo får köpa ett..men som du sa allt är väll typ stängt idag!!!
    Men får gå och köpa ett imorgon .... men jag har nog något test kvar här hemma som jag ska ta ikväll bara för att se om det kommer upp ett streck då vågar jag tro på det lite mer ...

Va jobbigt för er:( hoppas 2012 blir ett bra år för oss båda..

Min sambos mormor gick bort och vi fick alla våra missfall och ja det var jobbigt.
    Men nu jäklar.. nu jäklar ska vi ha lite tur också eller hur Pumann?        
    min mormor gick bort i cancer och det har varit mkt mkt.. min närmast vän 30 år utreds för leukemi,en annan nära vän förlorade sitt barn i magen v 22.... ja man hoppas ju för allt va man är värd!!!
  • Together90
    Frokenpilla skrev 2012-01-01 16:30:24 följande:
    Togeheter: Grattis! :) helt klart positivt. Så var mitt.

Hoppas det hoppas det (L)

Kram 
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-01 16:41:20 följande:
    Men hur känner du i kroppen ?Känner du att mensen kommer eller känner du "nej den kommer inte"? Man kan få en sån där känsla.. jag är som du en testnarkoman och hade säkert åkt till statoil men sen gillar jag inte RFSUs test..dem brukar oftast vara lite svåra tycker jag..

Kram
    ja jag gillar inte heller dom... 

jag har ömma bröst sen 3 dagar tillbaka,brösten känns större och varmare typ..... konstigt ..

du .. har du koll på din tapp och så ??hur den känns nu liksom 
  • Hoppaspåfler
    Lövet22 skrev 2012-01-01 13:07:45 följande:
    Men OM det är samma du har visat innan så var det spök. Sen har du testat neg flera ggr och det tyder också på att det var spök. Är det ett nytt test ser det lovande ut.
    Om det är mig du menar så är det ett nytt test som togs i går eftermiddag..
  • Together90
    sweasmamma skrev 2012-01-01 16:42:39 följande:
    ja jag gillar inte heller dom... 

jag har ömma bröst sen 3 dagar tillbaka,brösten känns större och varmare typ..... konstigt ..

du .. har du koll på din tapp och så ??hur den känns nu liksom 

Duu va sjukt, jag kände precis det i mina bröst precis..det där med värmen och jag har lite halsbränna och inatt när jag var uppe vid 5.00 så fick jag en våg av illamående som att jag skulle kräkas typ!

Har inte tagit på den men ska väll göra det sen ..har precis stoppat in en pregstreonvaggis som jag ska ta från "plus" och som att testet visar positivt så tog jag det idag bara för att vara på säkra sidan.. men ska kanske känna senare..

Hur känns din? 

Kram   
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Nikas

Lite lite rött på pappret inatt efter att jag släpat på min tunga (17.5 kg) treåring. Inget mer efter det. Sedan lite rött på pappret när jag gjort nr 2 idag. Inget mer efter det. Ingen värk. Går in i v 11 imorgon. Ber till högre makter att den lilla får stanna... :'( VUL och inskrivning på torsdag.

• Together90
    Nikas skrev 2012-01-01 16:45:44 följande:
    Lite lite rött på pappret inatt efter att jag släpat på min tunga (17.5 kg) treåring. Inget mer efter det. Sedan lite rött på pappret när jag gjort nr 2 idag. Inget mer efter det. Ingen värk. Går in i v 11 imorgon. Ber till högre makter att den lilla får stanna... :'( VUL och inskrivning på torsdag.

Åhhh jag håller tummarna för dig (L)
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-01 16:45:36 följande:
    Duu va sjukt, jag kände precis det i mina bröst precis..det där med värmen och jag har lite halsbränna och inatt när jag var uppe vid 5.00 så fick jag en våg av illamående som att jag skulle kräkas typ!

Har inte tagit på den men ska väll göra det sen ..har precis stoppat in en pregstreonvaggis som jag ska ta från "plus" och som att testet visar positivt så tog jag det idag bara för att vara på säkra sidan.. men ska kanske känna senare..

Hur känns din? 

Kram   
    alltså den är ganska hård och svår att känna,långt bak typ och helt stängd... vet ju inte när den öppnar sig innan mens men tror min brukar göra det dagen innan så känner jag att den är öppen ...

sen har jag 37.5 i temp... brukar ligga på 36,7-37 i vanliga fall ...  
  • sweasmamma
    Nikas skrev 2012-01-01 16:45:44 följande:
    inget mer konkande nu !!!! ta hand om dig 
  • Together90
    sweasmamma skrev 2012-01-01 16:48:26 följande:
    alltså den är ganska hård och svår att känna,långt bak typ och helt stängd... vet ju inte när den öppnar sig innan mens men tror min brukar göra det dagen innan så känner jag att den är öppen ...

sen har jag 37.5 i temp... brukar ligga på 36,7-37 i vanliga fall ...  

Asså det låter ju lovande..tänk om vi båda skulle få joina september mammorna? ...underbart skulle det vara
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester