• godonlyknows

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja JP skrev 2012-01-01 12:30:55 följande:
    så,hela min knäppa samling

detta är morgonens test!

över är knäpptestet efter ett tag och nedan är knäpptestet innan har aldrig sett så starkt när det torkat innan.

här ät två rfsu,övre är morgontest under är kvällen innan.

fattar ni att jga blir lite knäpp på detta? inget visa atarkare bara massa svaga   galet svaga,får la lägga ner och vänta på mensen istället,verkar ju inet blir mer än såhär :-/
    (kalla mig gärna knäpp )
    Jag ser inget :S Ytterst svagt på översta "knäpptestet" men det ser ut att kunna vara spök. När har du BIM? Du kan ju såklart vara gravid ändå, men jag ser ingenting på testen...
  • Meja JP

har ingen aning om bim,slutade med p-piller för 6v sedan

• Lövet22

Jag tempar hela tiden. Varje dag, mun temp klockan 7.00. Sen skriver jag in det på en hemsida där de sen visar när jag haft äl. Stämmer nästan alltid på mig. Jag har oregelbunden mens och det syns alltid när mensen är på g på kurvan.

• Lövet22

Jag skickar länk när jag är i datorn Svårt från mobilen.

• Liten Léonie

Fru höst:
    Tempar också och funderar på en sak. När är det troligt att ÄL va om man har 36,55 hela veckan och sen får 36;85 från dess men det dröjer 3 dagar innan ÄL testen får fullt utslag. Höjs tempen innan ÄL sker eller först när ägget släppt?

• Together90

Hjääälp tjejer kolla här vad jag fick på mitt test jag tog (icke morgonurin) Är detta ett spökstreck eller en skugga eller vad händer? 

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester