Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Carmat: neeeej jag som håll tummarna såå
Carmat: neeeej jag som håll tummarna såå
hahah jaa , min gubbe blev less på allt vad hette test, hundra test hit och dit, och nuhar jag ont sådär då är ja gravid, och så där har jag aldrig kännt osv... hhaha :D
säg till era karlar att ni börjar med p piller i 3 månader så ni får ordning på mensen (det var min grundplan) sen åkte jag iväg och glömde pillrerna hemma (hann äta en vecka) så då var det ingen vits att fortsätta äta när jag kom hem, så jag sa till min sambo att äh, jag börjar äta dom i slutet på december när jag får nästa mens.
den kom aldrig, utan jag är i vecka 5 preggo nu :D:D jag är helt hundra på att det är för att vi släppte tankarna på det :)
Hej! Vill ni kika här snabbt?
Detta är RFSU.s.. Är de pålitliga??
Jag har PCO och har ingen egen ÄL.. Trodde jag iaf! Ska till gyn imorgon för att få hjälp att bli gravid, men fick bara en idé att jag skulle testa först..! Asså, visst ser det positivt ut?! Eller??
Helt förvirrad nu...!
Tack, tack!! Wiiii!!! Så himla knäppt det känns!! Fast sjukt kul så klart!
Men man kan lita på de testen då, fast att de kostar en tredjedel av priset mot de andra?
Banana81 det ser positivt ut:)