• MissFörstånd

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pumann - ja det förstår jag verkligen! Håller tummarna stenhårt för dig!!

• Skrutt 83

Togheter90: stort grattis! Välkommen till september-tråden!

Carmat: fy vad tråkigt :( kanske fick du aldrig äl denna mån, man har ju bara ca 10 per år, är en vanlig orsak till att mensen blir sen eller uteblir, hört att man även man blöda mer. Håller tummarna för nästa månad!

Pumann: fortsätter hoppas!

Banana81: solklart plus! Välkommen över till september tråden du med!

• Langtarmassa

Hur många dagar efter äl sjunker tempen igen?

• Eddies
    Det är du och jag skrev 2012-01-01 20:43:02 följande:
    var nästa så för oss med. Vi sket till slut att kolla fertila dagar, o den månaden vi hade minst sex(ursäkta infot) blev det (men mf...så börjar om igen). Ska försöka skita i allt vad sånt heter
    haha samma här !! jag minns knappt om vi legat denna månad? men tydligt :D hehehe
  • Helenmedh

Jag vill också komma till septembertråden... :P 

La in denna tidigare men fick ingen respons så frågar igen vad ni tror? Är det tredje spökstrecket på 6 dagar..? Blir ju lite smånipprig av att varannat test är neg och varannat pos..

• Den lilla M
    Langtarmassa skrev 2012-01-01 21:20:20 följande:
    Hur många dagar efter äl sjunker tempen igen?
    ca 12-15dagar.. har man haft höjd temp i mer än 18dagar så är man nästan med säkerhet gravid
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Langtarmassa
    Den lilla M skrev 2012-01-01 21:24:31 följande:
    ca 12-15dagar.. har man haft höjd temp i mer än 18dagar så är man nästan med säkerhet gravid
    Okej, tack! Då är det en sak som är som det ska iallafall :)
  • sus78

Min blödning satte igång igår kväll.. Kul nyårsaftonen blev.. Men ändå skönt att det kom igång så snabbt efter att de positiva testen blev negativa.. NYA TAG!! Gott nytt år allihop!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester