• Together90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-01 16:16:21 följande:
    Together90: grattis! Bebis i magen

Tror du? tänk om det är fel på testet eller nått..jag vågar inte tro det !!!
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • slemtorsk i din bralla
    Together90 skrev 2012-01-01 16:13:49 följande:

Hjääälp tjejer kolla här vad jag fick på mitt test jag tog (icke morgonurin) Är detta ett spökstreck eller en skugga eller vad händer? 

Det ser ju ut som det skulle kunna vara ett rosa streck.... och då är det ju inte spök...håller tummarna.
  • sweasmamma

together !! GRATTIS FÖR HELSKOTTANS!!!!!Skrattande

Min mens är värre än en väckarklocka!!dag 23,spottings ELLWER mens. dag 24,bra flöde med mens!! Bim idag och inte tillstymmelse till varken bruna flytningar eller mens... bara lite vattniga flytningar och ibland mer tjocka vita flytningar .... 

Ska den komma dag 25 nu bara för det är nytt år eller??? =) 

• Together90
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-01 16:23:35 följande:
    Det ser ju ut som det skulle kunna vara ett rosa streck.... och då är det ju inte spök...håller tummarna.

Hoppas hoppas hoppas det..Hjärta
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Together90
    sweasmamma skrev 2012-01-01 16:24:31 följande:
    together !! GRATTIS FÖR HELSKOTTANS!!!!!Skrattande

Min mens är värre än en väckarklocka!!dag 23,spottings ELLWER mens. dag 24,bra flöde med mens!! Bim idag och inte tillstymmelse till varken bruna flytningar eller mens... bara lite vattniga flytningar och ibland mer tjocka vita flytningar .... 

Ska den komma dag 25 nu bara för det är nytt år eller??? =) 

Meeen du, jag har ju fått negativa tester som du ..och idag BIM-1 så fick jag detta ...jag vågar inte tro detta är sant...jag kan inte tro det. Det är för overkligt att jag skulle kunna ha sån bra start på nya året..känns helt overkligt!

Tänk om det är sant.. tänk va lycklig jag skulle bli att få försöka att lyckas gå igenom en helgraviditet för en gångskull.

Men har du tagit fler test nu på BIM?

Kram    
  • sweasmamma

JAAAA det verkar vara din tur nu !! GRATTIS vännen =)

NEJ ,inga tester hemma och allt typ stängt idag ,kilar iväg och köper imorgon OM mensen inte kommit tills dess=) fick ju neg bim-1 så säkert bara mensen som är sen =) 

• Together90
    sweasmamma skrev 2012-01-01 16:28:23 följande:
    JAAAA det verkar vara din tur nu !! GRATTIS vännen =)

NEJ ,inga tester hemma och allt typ stängt idag ,kilar iväg och köper imorgon OM mensen inte kommit tills dess=) fick ju neg bim-1 så säkert bara mensen som är sen =) 

Vågar inte säga tack ännu..man vet ju aldrig om det var "fabriksfel" på testet eller något..

Men hoppas gör jag allt, ska köpa ett nytt test jag också.
    Hoppas så för din skull att mensen inte kommer Pumann (L)  
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-01 16:29:56 följande:
    Vågar inte säga tack ännu..man vet ju aldrig om det var "fabriksfel" på testet eller något..

Men hoppas gör jag allt, ska köpa ett nytt test jag också.
    Hoppas så för din skull att mensen inte kommer Pumann (L)  
    tack =) ja klart man hoppas men .. ja ni vet .. fötterna på jorden men du ...du ska bara sväva nu =)

det där är inget fabriks fel.. trixade med det och det är brett och rosa!! 
  • slemtorsk i din bralla

Måste bidra med mitt test...feel free to analyze

Vet ju inte vart jag är i min cykel riktigt men tidigt är det än så länge iaf

Det första är det inget mixtrat med men den andra bilden har jag lekt lite med..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester