• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

stora familjen,ja det där syns ju bra

• Lövet22

Men OM det är samma du har visat innan så var det spök. Sen har du testat neg flera ggr och det tyder också på att det var spök. Är det ett nytt test ser det lovande ut.

• Meja JP

knepigt,jag ser ytterst svaga på alla både på data,i mobilen å irl.men det är väl jag som inbillar mig då

konstigt att ni inte ens ser det stakra spöket som är där? för det syns ju verkligen,men men då vet jag att ja gska ge upp nu och vänta på mensen istället.

• Helenmedh
    Meja JP skrev 2012-01-01 13:11:04 följande:
    knepigt,jag ser ytterst svaga på alla både på data,i mobilen å irl.men det är väl jag som inbillar mig då

konstigt att ni inte ens ser det stakra spöket som är där? för det syns ju verkligen,men men då vet jag att ja gska ge upp nu och vänta på mensen istället.
    Jo jag ser på det som du skriver är torkat men det är  ju grått?
  • Meja JP
    Helenmedh skrev 2012-01-01 13:13:01 följande:
    Jo jag ser på det som du skriver är torkat men det är  ju grått?

jo jag vet,men det ser ju helt knäppt ut,därför la jag ut det,det är helt grynigt å konstigt.även irl.
  • Liten Léonie
    Hoppaspåfler skrev 2012-01-01 12:58:10 följande:
    Svårt att få bra bild på ett torkat est som är svagt så jag tog ut remsan.. är det en galen tråd så är det

Så har mina spök sett ut varje gång. Tyvärr... Rynkar på näsan
  • Didajdidajda
    Meja JP skrev 2012-01-01 12:30:55 följande:
    så,hela min knäppa samling

detta är morgonens test!

över är knäpptestet efter ett tag och nedan är knäpptestet innan har aldrig sett så starkt när det torkat innan.

här ät två rfsu,övre är morgontest under är kvällen innan.

fattar ni att jga blir lite knäpp på detta? inget visa atarkare bara massa svaga   galet svaga,får la lägga ner och vänta på mensen istället,verkar ju inet blir mer än såhär :-/
    (kalla mig gärna knäpp )
    Ser tydliga plus på de första 2 och antydan till streck på de andra :) 
  • Liten Léonie
    Meja JP skrev 2012-01-01 13:11:04 följande:

Fast de översta har ju grå streck och det blir det ofta.

Ser tyvärr inget annat... 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester